Is deze PC geschikt voor games/multimedia en foto/videobewerking?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja. Ik heb nu 300GB en heb 50GB over.

Laatst bewerkt door een moderator:
oke netjes.

Hou er wel rekening mee dat over een paar jaar spellen minimaal 50GB kosten om te installeren. Maar je kan er nog altijd een HD bij doen.
Als je COD5 vergelijkt van 5 jaar geleden en BF3 nu de dag. Is BF3 effe 5x zo groot kwa Gigabytes.

Laatst bewerkt:
@Sander
Dat kan je niet zeggen. De vooruitgang gaat altijd trager en trager, dat het binnen enkele jaren al 50 GB per game is is gewoon speculatie dat op niets gebaseerd is.

@TS
Ga je het zelf ineenzetten anders komt er nog wat geld bij voor assemblage.

Ja, ik ga het zelf in elkaar zetten. Windows 7 heb ik ook al zelf op DVD gebrand.

Laatst bewerkt door een moderator:
omdat je ten eerste van alles mist in die build en ten tweede kun je geen fatsoenlijk nieuw game systeem daarvan kopen, neem de tweakers build dan als je minder wilt uitgeven die is (in mijn ogen) nog de beste prijs/prestatie dan

Ten eerste mis ik idd veel in die build, want die heb ik er bewust uit gedaan. De harde schijf en de CD/DVD reader ga ik van mn oude pc gebruiken en deze build is gebaseerd op die van tweakers...

Laatst bewerkt:
De CPU lijkt me gewoon goed hoor... En het RAM geheugenklopt, want ik wil 6GB ram.

De CPU lijkt me gewoon goed hoor... En het RAM geheugenklopt, want ik wil 6GB ram.

Dat is nogal een vreemde opstelling om tripple RAM te gebruiken, en ja dan kun je beter eerst 4GB kopen en later upgraden of gelijk 8GB kopen.

@Daantje3:Ik heb je topic weer op "Niet opgelost" gezet.;)

Succes met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan