Is deze PC geschikt voor games/multimedia en foto/videobewerking?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen de processor zou ik vervangen voor een Intel Pentium, ik geloof dat die een stuk sneller zijn.

Je hebt 350 euro om uit te geven aan een pc en je koopt een LED controller van 40 euro? Waar is de logica?
De 2e is beter, maar neem een goedkoper moederbord.

Ik wil gewoon ledjes in mn kast, omdat er een fan in zit met ledjes... En het ziet er cool uit! Maar waarom een goedkoper moederbord? Deze lijkt me dan ook wel goed, maar het scheelt niet veel.

dat ten koste van de prestaties die je pc kan halen?

dat dunkt me...
je kijkt 1 keer naar de kast en dan vergeet je hem....
stel je prioriteiten...

Laatst bewerkt:
Je moet zeker niet zo'n led-control ding kopen. Weggegooid geld. Ledjes heb je er sowieso bij, hoef je niet een controller van 40 euro voor te kopen. Het is niet dat het nog iets uit maakt ofzo behalve de lichtheid van de led's.

En zeker met zo'n budget, moet je dat niet doen.

@bfortbattle ik vind AMD persoonlijk goedkoper en beter dan intel dus nee, ik ga voor mn eigen gemaakte setup die 40 euro goedkoper is.

die 40 euro is alleen omdat ik geheugen heb dat niet niet op voorraad is daarnaast is mijn processor goedkoper en zit er in mijn build een betere videokaart en deze processor werd ook al eerder aangeraden in deze topic

Laatst bewerkt:
Mijn budget is 350 euro. Meer wil ik echt niet uitgeven.

Laatst bewerkt:
dan kies je tog voor jouw build wat kan ons het schelen dat het slecht is...
wij hoeven er niks op te doen...
je kunt je geld dan nog beter naar griekenland sturen oftewel "wegsmijten" met die led controller

Laatst bewerkt:
Sorry hoor maar ik kan dit echt even niet laten.

Mensen stoppen hier hun tijd in en denken met je mee. Dit doen zij omdat zij dit willen, en dit is gratis. En dan heb jij zulk soort reacties? Ik vind dit echt niet normaal asociaal, weet je dat.
Als je de hulp niet wilt hebben, of je bent niet goed opgevoed ofzo, ga dan hier weg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan