Is deze PC geschikt voor games/multimedia en foto/videobewerking?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is singlethreaded, dus dat heeft absoluut geen waarde. Het zegt het zelf dat het enkel singlethreaded resulataten geeft. Die AMD is stukken beter, blijf maar bij die.

Ik vind het echt geweldig jongens, de hulp die ik heb gekregen. Bedankt.:thumb::thumb::thumb:

BF3 op ultra? Neen... En zeker niet op 1080p + je cpu is ook nog eens een bottleneck, een Phenom X4 965 BE is beter in games dan een FX 4130 btw..

ja je kan BF3 op ultra detail spelen op een resolutie van 800x600 en zonder MSAA AF en HBAO
wat het spel in feiten alsnog lelijk maakt

je zit wat betreft budget veelte laag als je games zoals bf3 op ultra met degelijke resolutie en filters wilt kunnen spelen

zoals je kunt zien in je video is de resolutie verlaagt en het lagt nogal tijdens drukke momenten
die frame drops wil je niet hebben als je multiplayer speelt dat is enorm irritant

hij heeft de settings op CUSTOM staan en het field of view is ook omlaag gegooid

dit is BF3 ULTRA preset
bf3_ultra_presets.png

Mij maakt het niet zo veel uit ofhet medium of ultra is, als ik maar kan spelen wat nu onmogelijk is.

cpu zal weinig uitmaken in dit geval is de videokaart de bottleneck

wil je BF3 op ultra spelen dan moet je meer naar een HD7850/HD7870 2GB editie kaart kijken

medium is wel prima haal baar met die setup

Dat is mooi, maar wat bedoel je met een bottleneck? Ik weet wat het is maar ik snap niet dat dit een bottleneck is...

Je gpu is een budgetkaart, we zeggen de hele tijd dat je budget te klein is, de processor maakt niet zo veel uit, je moet er zoveel mogelijk op besparen en zoveel mogelijk in de gpu steken.
Dus neem die AMD athlon en een HD 7850/7870 XT

Budgetkaart?! Hoezo een budgetkaart? Ik vind het geen budgetkaart hoor. Als mijn broer met een 6570 op medium kan spelen, is dit zeker geen budgetkaart vind ik. Oh, en als ik die anthlon neem en dan een kaart van 150 euro is dat meer een bottleneck dan de setup die ik nu heb.

Laatst bewerkt:
het is niet aan jou om dat te vinden lol (dat is het zelfde als iets wat rood is blauw noemen)

er zijn duurdere kaarten in de markt en AMD zelf heeft aan gegeven dat dit instap game kaartjes zijn
een high end game kaart kost al snel 500 euro
mid end kost zo rond de 150/300
en dan kom je in de budget kaart terecht van rond de 100 euro

ga je echt lager dan 100 euro zitten dan krijg je workstation kaarten die niet gemaakt zijn voor gaming

en dan heb ik het nog niet eens over enthusiast game kaarten die zijn 1000 euro

Laatst bewerkt:
Maar wie zegt dat ik alleen maar wil gaan gamen en alles op ultra wil zetten? Alles wat beter is dan dat ik nu heb is al goed dus een low end kaart maakt me niets uit als ik maar battlefield 3 op normale resolutie kan spelen. Dus mij lijkt deze setup gewoon geweldig.

Koop hem dan en stop met zagen over vanalles als je het toch allemaal beter weet.

Het enige wat ik wil weten, is of ik battlefield 3 hiermee op medium kan spelen met een resolutie van 1680x1050.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan