Let the games begin: Helpmij wallpaper

??

ik snap niks van die cijfer toewijzing ,kijk ik zal me zelf nooit een cijfer geven,beetje eerlijkheid is wel op z,n plaats! kijk die wallpaper van larosa die laatste die zij maakte, dat is heel mooi gedaan,en echt niet zo makkelijk. krijgt cijfer 2 nou mij een raadsel hoor! natte vingerwerk??

Ik snap er trouwens helemaal weinig van, want volgens de voorwaarden om mee te mogen doen; "Meedoen aan de wedstrijd is heel simpel, ontwerp een wallpaper met daarop het helpmij logo. Je bent vrij met het kiezen van de kleuren, plaats van het logo en je mag zelfs de computer uit het logo loskoppelen van de tekst."
Nu kom ik toch een aantal wallpapers tegen waar uberhaupt het gehele logo ontbreekt, cq de originele bijhorende tekst naar eigen dunk is aangepast.
Als ik zo de voorwaarden lees moet je het originele logo intact houden, maar mag je tekst en afbeelding wel loskoppelen (maar niet veranderen).
Ik wacht trouwens met cijfers geven tot bijna het eind, daar ik dan beter vergelijkingsmateriaal heb.

Re: ??

Geplaatst door seeburg100
ik snap niks van die cijfer toewijzing

Gelijk heb je, de stemming mag wel eens tussendoor gekuist worden als de admin tijd heeft. (mag ie gelijk het oud-en nieuw logo weer vervangen door het normale logo :) 1 januari is weer lang geleden, al vind ik het wel leuk hoor :) )

Zo, eindelijk klaar... mijn 2e en laatste wallpaper.

Qua uitvoering iets anders maar het concept blijft hetzelfde, nl. Helpmij met (bijna) al haar secties waar je op elk moment terecht kunt, maw:

Helpmij rocks around the clock! :D

ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

Laatst bewerkt:
rock around the clock

dit is natuurlijk de echte he! mijn jukebox en neon klok
jukebox is een seeburg 100R vandaar ook mijn naam!
mooier toch als jouw klok henrik of niet?

bedankt caveman en seeburg100 :) ik heb er bijna alle mogelijkheden van PSP voor moeten gebruiken :D

jullie wallpapers zijn trouwens ook heel mooi. en jouw klok seeburg100, die is idd veel mooier dan de mijne :D

gtz

Geplaatst door Henrik
bedankt caveman en seeburg100 :) ik heb er bijna alle mogelijkheden van PSP voor moeten gebruiken :D

jullie wallpapers zijn trouwens ook heel mooi. en jouw klok seeburg100, die is idd veel mooier dan de mijne :D

gtz

Mooi Henrik, maar heb je dat met PSP gemaakt???
Ik zou eerder zeggen dat je het met Photoshop hebt gedaan....

Geplaatst door Lerosa

Mooi Henrik, maar heb je dat met PSP gemaakt???
Ik zou eerder zeggen dat je het met Photoshop hebt gedaan....

Yep, het is PSP, ik heb geen ervaring met Photoshop. nooit gehad, nooit mee gewerkt, maar ook nooit nodig gehad ;)
PSP heeft alles wat ik tot nu toe nodig heb gehad (in combinatie met Paint van windows, lekker ouderwets pixel voor pixel :D)

Voor de fans nog een Halloween theme gemaakt :) Leuk al die add-ons voor PS!

Soms staan er pics tussen waar het helpmijlogo ver te zoeken is. Klopt dat?

Ja, maar het gehalte gejatte achtergronden is ook nogal hoog, dus maakt het dan nog uit of je daar het logo opplakt dan?

Geplaatst door Henrik

Yep, het is PSP, ik heb geen ervaring met Photoshop. nooit gehad, nooit mee gewerkt, maar ook nooit nodig gehad ;)
PSP heeft alles wat ik tot nu toe nodig heb gehad (in combinatie met Paint van windows, lekker ouderwets pixel voor pixel :D)

Toppie hoor het is mij nog nooit zo mooi gelukt met PSP:(

Geplaatst door Lerosa

Toppie hoor het is mij nog nooit zo mooi gelukt met PSP:(

dank je :)

ach, het is een kwestie van experimenteren (wat ik trouwens graag doe :D)

gtz

Geplaatst door caveman
Ja, maar het gehalte gejatte achtergronden is ook nogal hoog, dus maakt het dan nog uit of je daar het logo opplakt dan?

Ik vind dan ook dat dit soort wallpapers buiten mededinging moeten vallen, omdat anders de ware creatievelingen (zoals bijv. jijzelf) die wel de moeite hebben genomen zelf een wallpaper te ontwerpen, straks worden overtroeft door wat knip en plakwerk.
Overigens m'n complimenten aan de leden die wel deze moeite hebben genomen, ik zie er ware kunstwerken tussen zitten :thumb:

Terug
Bovenaan Onderaan