Ik weet niet hoe ik er om moet zoeken dus hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb mn harde schijf geformatteerd, wil opnieuw XP erop zetten en dat heb ik als volgt gedaan:
- pc laten opstarten;
- bios in;
- ingesteld dat 1e boot device de cd rom is;
- opnieuw opgestart;
- setup zijn gang laten gaan;
- harde schijf geselecteerd, geformateerd;
- setup zegt "kopieert gegevens, dit kan enkele minuten duren";
- dan reboot 'ie voor het eerst tijdens de installatie maar dan begint ie weer van voor af aan "loading setup", selecteer harde schijf etc etc..
Hier heb ik ook geprobeerd om - zodra die tijdens te setup voor het eerst reboot - de bios in te gaan en 1e boot op HDD gezet, maar ook dan gaat ie alsnog naar de cd rom en begint set up overnieuw..
Voorheen hoorde ik na dit proces een xp logo te krijgen en dan zou ie normaal verder gaan met de installatie, maar nu dus niet meer..
Waarom gebeurt dit en hoe los ik dit op?
Ik heb mn harde schijf geformatteerd, wil opnieuw XP erop zetten en dat heb ik als volgt gedaan:
- pc laten opstarten;
- bios in;
- ingesteld dat 1e boot device de cd rom is;
- opnieuw opgestart;
- setup zijn gang laten gaan;
- harde schijf geselecteerd, geformateerd;
- setup zegt "kopieert gegevens, dit kan enkele minuten duren";
- dan reboot 'ie voor het eerst tijdens de installatie maar dan begint ie weer van voor af aan "loading setup", selecteer harde schijf etc etc..
Hier heb ik ook geprobeerd om - zodra die tijdens te setup voor het eerst reboot - de bios in te gaan en 1e boot op HDD gezet, maar ook dan gaat ie alsnog naar de cd rom en begint set up overnieuw..
Voorheen hoorde ik na dit proces een xp logo te krijgen en dan zou ie normaal verder gaan met de installatie, maar nu dus niet meer..
Waarom gebeurt dit en hoe los ik dit op?