nat-probleem bij azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een

Nu ga je je poorten in je firewall open zetten,

(Heb je XP)
Ga naar start / mijn netwerklocaties zie je staan, klik met rechtermuisknop erop dan eigenschappen / je ziet een pctje / klik met rechtermuisknop op pctje / eigenschappen / geavanceerd / instellingen / uitzonderingen / poort toevoegen .
(Heb je vista)
Kijk even hoe je er komt bij deze link,,, wel gewoon de info invullen die hieronder staan http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-NL/help/4da18300-9044-47b6-9038-595c78db81ab1043.mspx )


bij naam: azureus
poortnummer: 50005
en dan TCP en dan oke
Nu doe je nog keer poort toevoegen, alles gewoon hetzelfde maar nu doe je UDP aanvinken en dan oke
Nu herstart je je pc


firewall ook even instellen.
 
Unp inderdaad even aanvinken

en kijk is bij je router menu of je een firewall kan vinden, vaak staat dat onder het kopje security / beveiliging. Kijk of je die uit kan zetten. Herstart je computer en kijk of het nat probleem opgelost is
 
Unp inderdaad even aanvinken

en kijk is bij je router menu of je een firewall kan vinden, vaak staat dat onder het kopje security / beveiliging. Kijk of je die uit kan zetten. Herstart je computer en kijk of het nat probleem opgelost is

Ik heb het aangevinkt. Daarna heb ik weer de porchecker test gedaan en nu doet hij het inderdaad. De downloadsnelheid gaat ook meteen een stuk sneller!:thumb:
heel erg bedankt:love:
 
Mooi:), wat was nu de uiteindelijke oplossing? firewall uitgezet?

En nog iets, ik raad zelf aan om utorrent te gebruiken, dit omdat het erg simpel is, en omdat die superlicht is voor je pc. www.utorrent.com
 
Mooi:), wat was nu de uiteindelijke oplossing? firewall uitgezet?

En nog iets, ik raad zelf aan om utorrent te gebruiken, dit omdat het erg simpel is, en omdat die superlicht is voor je pc. www.utorrent.com

Ik was vergeten het UNDP vergeten aan te vinken. nadat ik dat had gedaan deed ie het.
Ik gebruik nu ook Utorrent.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan