Netwerk W2000 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan zoiets misschien komen door de manier van formatteren. Ik had 4 opties (en ik weet niet meer welke optie ik genomen heb)

Maar als dat zo zou zijn lijkt het me dat je dat dan daarna zou moeten kunnen veranderen.

Tevens vind ik het vreemd dat als ik overal de instelling; automatisch IP-adres geven instel, de computer met W98 wel in het netwerk komt en de drie computers met W2000 niet.

Vreemd Vreemd; en ik ben bang dat jullie het ook niet meer weten .........

Jacco
 
Als je in het vervolg een pc die als sever fungeert onder handen neemt noteer dan de instellingen.

Van voren af aan. In de pc zit 1 netwerkkaart die gaat naar de hub. Vanuit daar gaan de kabels richting de werkstations?

Op welke manier krijgt de server internet?
 
Dit is echt erg. Ik schaam me kapot.

Op het bijgesloten voorbeeld kun je zien dat ik in de eigenschappen van de modem NIET had aangegeven om de internet verbinding te delen.

Jullie mogen me allemaal één keer slaan want dit vind ik dus ECHT stom van mezelf.

Ik heb nu overigens op alle computers aangegeven: automatixh een IP-adres verkrijgen BEHALVE op de server, want als ik dat daar doe dan worden de verbindingen met de andere computers verbroken.

Maar alles doet het, dus ik laat het zo maar staan.

Jacco

stom stom stom stom stom stom x 100000000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan