Mr Nick0z
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jul 2009
Heey,
Ik heb een groot probleem met mijn internetconnectie van mijn pc. Ineens kan ik geen connectie meer maken met het internet. Wat bleek: Mijn drivers van mijn netwerkkaart hebben een code 39: een beschadigd of verwijderde driver dus. Alle drivericoontjes hadden een geel uitroepteken. Ik heb al geprobeerd om nieuwe te downloaden, maar nadat ik ze heb geinstalleerd, bleef het probleem zich voordoen. Ik heb dus nog steeds geen internet thuis. Dit zijn de drivers die mijn netwerkadapters gebruiken:
Direct Parallel: Microsoft, version: 5.1.2535.0
driverfiles: ptilink.sys, raspti.sys
Intel(R) PRO/100 VE Network Connection:
Intel Corporation, version: 8.0.47.0
driverfiles: e100b325.sys, e100b325.din,
e100bsmg.dll, NicCo2.dll, NicInst.dll
WAN-miniport (IP);(L2TP);(PPOE);(PPTP)
Microsoft, version 5.1.2535.0
driverfiles: ndistapi.sys, ndiswan.sys,
rasl2tp.sys, rasppoe.sys, raspptp.sys
Ik gebruik Windows XP Home Edition Service Pack 3 met een Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66Ghz en een kloksnelheid van 2.64Ghz, 512 MB.
Hopelijk geef ik hier voldoende informatie, als er nog iets bij moet hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor de hulp die jullie kunnen geven, ik zou erg graag weer verbinding willen hebben
Ik heb een groot probleem met mijn internetconnectie van mijn pc. Ineens kan ik geen connectie meer maken met het internet. Wat bleek: Mijn drivers van mijn netwerkkaart hebben een code 39: een beschadigd of verwijderde driver dus. Alle drivericoontjes hadden een geel uitroepteken. Ik heb al geprobeerd om nieuwe te downloaden, maar nadat ik ze heb geinstalleerd, bleef het probleem zich voordoen. Ik heb dus nog steeds geen internet thuis. Dit zijn de drivers die mijn netwerkadapters gebruiken:
Direct Parallel: Microsoft, version: 5.1.2535.0
driverfiles: ptilink.sys, raspti.sys
Intel(R) PRO/100 VE Network Connection:
Intel Corporation, version: 8.0.47.0
driverfiles: e100b325.sys, e100b325.din,
e100bsmg.dll, NicCo2.dll, NicInst.dll
WAN-miniport (IP);(L2TP);(PPOE);(PPTP)
Microsoft, version 5.1.2535.0
driverfiles: ndistapi.sys, ndiswan.sys,
rasl2tp.sys, rasppoe.sys, raspptp.sys
Ik gebruik Windows XP Home Edition Service Pack 3 met een Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66Ghz en een kloksnelheid van 2.64Ghz, 512 MB.
Hopelijk geef ik hier voldoende informatie, als er nog iets bij moet hoor ik het graag!
Alvast bedankt voor de hulp die jullie kunnen geven, ik zou erg graag weer verbinding willen hebben