nieuwe HDD + Koeler/geluidsdemper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Past allemaal niet op een CD, denk daaraan !

Maar goed: waarom je je Sata-drivers er niet aan kunt toevoegen, is mij onduidelijk.

Nooit problemen mee gehad !

Heb je het bestand eerst uitgepakt naar een map op je HDD zoals de manual aangeeft ?

.MSI bestanden hoeft je uiteraard niet toe te voegen, die staan er al op.

Windows Defender heb ik nooit geprobeerd, daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.

Verder gewoon de meldingen van nLite vertrouwen.

Ik heb hier: http://moderators.seniorennet.be/Handleiding/Slipstreamen_met_nLite.pdf nog een uitvoerige nederlandstalige handleiding voor je gevonden.

Greetz,

Harry.

Ik weet dat het niet op een cdrommetje past, maak er wel een dvdrommetje van.

Die sata drivers snap ik ook geen bal van maar ik ga die nederlandse handleiding zo wel is even doornemen.

Dat oem moet ik volgens mij uitschakelen omdat anders me sata drivers het niet doen, maar aan de andere kant ze zeggen "uitschakelen als je sata drivers van een floppy moet kopieren" maar ik integreer ze in de windows xp installatie.?

En dit weet ik ook nog steeds niet. kan het nergens vinden of het uitmaakt:

bij http://moderators.seniorennet.be/Han..._met_nLite.pdf
staan de updates met als taal Nederlands. Maar bij mij zijn ze allemaal engels (die van softwarepatch) maakt dit uit of heeft dit geen invloed, me xp cd is wel NL

Indien u installeerd vanaf floppy, moet u deze functie uitschakelen, staat er in de melding, dan zou je er vanuit gaan dat je het uit moet vinken omdat je dat juist niet wil.
Je wilt immers de driver integreren.

Je zou ook zeggen dat je inderdaad die inf-bestand moet selecteren, al zegt die handleiding ook iets over complete mappen toevoegen. Misschien weet Harry hier het fijne van. :)

En voor wat betreft de taalversie.
Daar krijg je met nLite geen foutmeldingen mee? Normaal gesproken moet je ook de Nederlandse updates hebben.

Deze kun je trouwens vinden onder Extra --> Windows Update in internet explorer.
In het volgende venster gaan je voor Opties voor beheerders gebruiken, waarna je klikt op Windows Update-catalogus.
Waarna je in het volgende venster nog steeds kiest voor Ga alleen naar de Windows Update-catalogus .
Kies hier uit de lijst het besturingsysteem wat voor jou van toepassing is, en klik op zoeken.
Je kunt nu in de lijst zien welke updates er voor jouw systeem beschikbaar zijn.
Je hebt dan ook meteen de NL updates te pakken.

Deze kun je trouwens vinden onder Extra --> Windows Update in internet explorer.
In het volgende venster gaan je voor Opties voor beheerders gebruiken, waarna je klikt op Windows Update-catalogus.
Waarna je in het volgende venster nog steeds kiest voor Ga alleen naar de Windows Update-catalogus .
Kies hier uit de lijst het besturingsysteem wat voor jou van toepassing is, en klik op zoeken.
Je kunt nu in de lijst zien welke updates er voor jouw systeem beschikbaar zijn.
Je hebt dan ook meteen de NL updates te pakken.

Dan worden erin totaal:

Belangrijke updates en service packs: 26
Functies voor meerdere talen: 23
Aanbevolen updates: 9

Selecteer eens Windows XP SP2, dan zijn het er volgens mij nog veel meer, in ieder geval heb je nu wel de Nederlandse versie. Overigens zou ik alleen de beveiligingsupdates downloaden, die zijn het meest belangrijk, maar dat is je eigen keuze uiteraard.

:confused: en van die 58 zijn er maar 11 die ik zou moeten downloaden

Er zitten allemaal taalpakketten tussen (italiaans, spaans, portugess, chinees, japans etc.)

En ook allemaal updates voor Windows xp media center 2005

in totaal zijn er 11 van toepassing op xp professional nl :confused:

nu moet ik dus 200x op toevoegen gaan drukken :thumb: fijn

Weet je het zeker?

attachment.php

Edit:
Inderdaad. :thumb:
Het is wel een werkje inderdaad, maar zoals ik al zei, je hoeft niet alles toe te voegen, alleen de security updates zou ook kunnen.

Bijlagen

• updates.gif
    updates.gif
    10,1 KB · Weergaven: 97
Weet je het zeker?

attachment.php

Edit:
Inderdaad. :thumb:
Het is wel een werkje inderdaad, maar zoals ik al zei, je hoeft niet alles toe te voegen, alleen de security updates zou ook kunnen.

nou dat zijn er 157:p maar mijn bestand van mijn cdrom van xp pro sp2 is 590MB is dit wel het goede aantal want sp2 is alleen al 270 mb

Laatst bewerkt:
maar mijn bestand van mijn cdrom van xp pro sp2 is 590MB is dit wel het goede aantal want sp2 is alleen al 270 mb
Volgens mij gaat dat wel lukken, de data die je download komt niet zo op schijf te staan. Bestanden worden aanpast met nieuwere versies, en dat scheelt een hoop mb-tjes.
Probeer het maar eens. nLite geeft wel aan wat de werkelijke grootte is na afloop.

Volgens mij gaat dat wel lukken, de data die je download komt niet zo op schijf te staan. Bestanden worden aanpast met nieuwere versies, en dat scheelt een hoop mb-tjes.
Probeer het maar eens. nLite geeft wel aan wat de werkelijke grootte is na afloop.

oke,

FIJN!!!! ik heb ze net allemaal aangeklikt (exclusief een paar voor andere talen, neem aan dat ik deze niet hoef te downoaden) ga ik naar downloaden moet er een activex bestand geinstalleerd worden, huppa alles is weer uitgevinkt

Je zou ook zeggen dat je inderdaad die inf-bestand moet selecteren, al zegt die handleiding ook iets over complete mappen toevoegen. Misschien weet Harry hier het fijne van. :)

Heb inmiddels alle updates (nederlands) binnen. En ook de nieuwste java + sata drivers + IE7 + WMP 11 + Directx 9.0

Nou wil ik alleen nog weten hoe ik het met die drivers moet doen..

Post 1
Die optie krijg je pas in het volgende venster of niet? Dit is het eerste venster waar je de installatie cd moet selecteren en map waar het zaakje naar toe moet, of zie ik dat verkeerd?

Post 2
De engelse bestanden zijn niet alleen security bestanden, daar zit ook een .Net framework bestand bij, als het goed lukt dat niet deze te integreren, je krijgt dan een melding. En voor wat betreft die andere Engelse KB-bestanden, ik zou ze gewoon verwijderen, die enkele maakt ook niets uit of je deze integreert of niet. Je moet na de installatie toch XP weer updaten.
Verder VM (Virtual Machine), is dat nodig? En Direct X? Kun je ook gerust verwijderen dacht ik zo.

Post 1
Die optie krijg je pas in het volgende venster of niet? Dit is het eerste venster waar je de installatie cd moet selecteren en map waar het zaakje naar toe moet, of zie ik dat verkeerd?

Post 2
De engelse bestanden zijn niet alleen security bestanden, daar zit ook een .Net framework bestand bij, als het goed lukt dat niet deze te integreren, je krijgt dan een melding. En voor wat betreft die andere Engelse KB-bestanden, ik zou ze gewoon verwijderen, die enkele maakt ook niets uit of je deze integreert of niet. Je moet na de installatie toch XP weer updaten.
Verder VM (Virtual Machine), is dat nodig? En Direct X? Kun je ook gerust verwijderen dacht ik zo.

1: dit schermpje is inderdaad waar ik moet kiezen waar de bestanden staan (xp_source)

2: ik vis de engelse er wel even tussen uit dan, hij komt niet met een melding dat het niet kan.

3: lees me vorige post nog 1 keer, had nog even ge-edit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan