Norton verwijderd vanaf nu ook Spyware !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik als leek, wacht het allemaal wel af, als de definitieve versie op de markt is kunnen we nog altijd zien of het doet wat het moet doen, antispyware-progjes er naast blijven gebruiken lijkt voorlopig de beste methode. Ik heb naast de gewone Norton qua AV ook nog altijd een anti-trojan, moet kunnen. :cool:

Geplaatst door XP_PC

Ik volg je niet, leg even uit...
Ik heb NAV 2003 namelijk ;)

Ja ik ook. Wat snap je erniet aan?
Enige wat ik zeg is dat alle 2003(of misschien ookwel de 2002 versies) users een feature in de maag krijgen gesplitst die bedoeld was in de aankomende versie(s) pas mee te laten doen. Dat noem ik testen, ofwel betaversie en omdat het nognieteens een echte beta is, benoem ik alle 2003versie tot alpha:D

Laatst bewerkt:
Oh, op die Symantecfiets :thumb:.

Ik zie het opzich wel zitten hoor die Spywarescanner. En ik houd Ad-aware er gewoon bij, en www.housecall.nl is ook niet weg ;).

Geplaatst door @temptation

Ja ik ook. Wat snap je erniet aan?
Enige wat ik zeg is dat alle 2003(of misschien ookwel de 2002 versies) users een feature in de maag krijgen gesplitst die bedoeld was in de aankomende versie(s) pas mee te laten doen. Dat noem ik testen, ofwel betaversie en omdat het nognieteens een echte beta is, benoem ik alle 2003versie tot alpha:D

Ik begrijp je nog steeds niet.
Je hebt op dit ogenblik toch geen problemen met Norton?

Zoek het hosts file op in de Windows directory, open dit met kladblok en voeg de onderstaande regel(s) toe

127.0.0.1 www.danasoft.com
127.0.0.1 www.danasoft.com/vipersig.jpg

Het kan ook met dit kleine tooltje, http://www.thebyteshow.com/0click.exe ,ff installeren en dan edit hostfile en de 2 bovenstaande regels toevoegen en dan wijzigingen opslaan, that's all

succes

groetjes

edit geloof dat de jean zijn signature al heeft aangepast

Laatst bewerkt:
Geplaatst door virtually
Zoek het hosts file op in de Windows directory, open dit met kladblok en voeg de onderstaande regel(s) toe

127.0.0.1 www.danasoft.com
127.0.0.1 www.danasoft.com/vipersig.jpg

Het kan ook met dit kleine tooltje, http://www.thebyteshow.com/0click.exe ,ff installeren en dan edit hostfile en de 2 bovenstaande regels toevoegen en dan wijzigingen opslaan, that's all

succes

groetjes

edit geloof dat de jean zijn signature al heeft aangepast
idd, mijn bedoeling was dat er zou over gesproken worden, ik wilde ook wel weten hoe het werkt want de gegevens kloppen .....dit onzin noemen vind ik echt wel overdreven gezien dat 99 % niet weet hoe het werkt.Maar ja, er zijn op elk forum personen die altijd alles weten ........

Das dubbel k*t dat mijn norton der nu nog steeds geen zin in heeft (zoek naar : norton is driving me crazy!). Da ding ligt er nu een half jaar af dus ik probeer het nu maar ff opnieuw.

Een tool die je tegen alles beschermd lijkt mij inderdaad het beste. Ik draai als nooit progjes op de achtergrond (oke windows media player en kazaa dan nog wel). Maar 1 progje dan me beschermd tegen alles kan geen kwaad. In versie 2004 alpha een firewall?

Btw : kopt het dat spybot al 2/3 weken niet is geupdate?

Geplaatst door Dolfhin
Das dubbel k*t dat mijn norton der nu nog steeds geen zin in heeft (zoek naar : norton is driving me crazy!). Da ding ligt er nu een half jaar af dus ik probeer het nu maar ff opnieuw.

Een tool die je tegen alles beschermd lijkt mij inderdaad het beste. Ik draai als nooit progjes op de achtergrond (oke windows media player en kazaa dan nog wel). Maar 1 progje dan me beschermd tegen alles kan geen kwaad. In versie 2004 alpha een firewall?

2004 alpha is de eerste probeer versie die uitkomt van een bepaalde software.
Daarna komt de Beta versie uit die iedereen kan uitproberen. Dat is wat het is. Het is dus niet de volle versie.

En als je de laatste versie wil weten van spybot, dan moet je gewoon even hier kijken:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=94452&perpage=20&pagenumber=6

En wat er met jou Norton aan de hand eigenlijk dat hij het niet doet? Kun je iets specifieker zijn? Geef de foutmelding die je krijgt bijvoorbeeld.

laaste update 26 mei...

Ach vergissen is menselijk :D

inmiddels is dit onderwerp ook al bijgewerkt :thumb:

Groeten Oossie

Geplaatst door XP_PC

Ze hebben het over Spybot, niet over Norton :).

LOL! Ja, ik moet het wat beter lezen... :o

Ja en nee. De laatste (beta) detecties zijn van 4 juni, dus dat is een stuk recenter.

Anders dan bij Ad-Aware worden nieuwe SB definities eerst beta getest ten einde eventuele oneffenheden bij te werken.

Met deze is wederom niets mis.

Ga naar Settings (Instellingen) > Settings, en vink 'toon beschikbare beta versies' aan.

Dan kun je ze downloaden, en ben je up to date.

Hoi,

Toch nog een vraagje, er wordt verteld dat Norton automatisch die hotbar verwijderd...nou toen ik ad-aware 6.0 liet scannen vondt hij er nog volop...hoe kan dat dan?? Norton zou deze toch weghalen, vind het toch raar.

Groetje Moonangel

HUP NORTON, HUP NORTON! LAAT JE NIET KENNEN :thumb:.

Jaja, de officiële Symantec Fanclub! :D. Ik ben fan nr. 1:thumb: (en Saldos oprichter, onze Symantec-expert!:D)

Ik vind het wel wat aandoenlijks hebben... :D :evil:

Maar serieus, hoe meer detectie hoe beter, hoor.

Ik heb wat zitten experimenteren met RapidBlaster, Whazit, en een paar andere hijackers, en om RapidBlaster te kunnen testen moet ik én Nod32, én BOClean uitzetten, anders wordt ie al gemold voordat ik kan beginnen....
OOk TDS3 en Kasperski detecteren deze laatste versie al.

En zelfs nog beter dan Ad-Aware met reffile #145... :rolleyes:

Norton waarschijnlijk nog niet.... LOL

Maar het is duidelijk een trend aan het worden...

Geplaatst door Kleinkramer
Ik heb wat zitten experimenteren met RapidBlaster, Whazit, en een paar andere hijackers, en om RapidBlaster te kunnen testen moet ik én Nod32, én BOClean uitzetten, anders wordt ie al gemold voordat ik kan beginnen....
OOk TDS3 en Kasperski detecteren deze laatste versie al.
En zelfs nog beter dan Ad-Aware met reffile #145... :rolleyes:
Norton waarschijnlijk nog niet.... LOL

Jawel hoor. Ook Norton verwijderd de dialer Rapidblaster.
Zie hier:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/dyn/39483.html

En Whazit is spyware en wordt dus nog niet door Norton gedetecteerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan