Operating System Not Found laptop XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké dat ga ik dan doen! Alleen wil ik graag uitleg hoe ik die io.sys kan kopieeren naar de c schijf..Want als ik windows had zou ik het wel weten maar nu...:confused:
 
Pff afijn iemand gevonden met win xp doet de dvd en de cd-rom het niet meer om een systeem cd te maken... Ik heb wel een herstelcd van windows 7. kan ik hier wat mee?
ik heb wel alle bestanden nu gezien en ik moet een hardware driver installeren.... ik heb 'lopen' zoeken in system32 daar vond ik de map drivers maar die was leeg wellicht zoek ik verkeerd.
Ik heb nog wel de originele cd van windows 98 (ja die wel:rolleyes:!!) Kan ik hier evt. iets mee? of kan ik nog iets doen met de herstelcd van windows 7??
 
Kijk,

op de ene of ander manier is je XP kapot en gezien de moeite, die je tot nu toe hebt genomen, kan je misschien beter opnieuw een besturingsysteem gaan installeren. Indien je Win7 gaat installeren kan het zijn, dat de hardware van je laptop niet geschikt is. Dus je kan beter ergens een Windows XP kopen en installieren.
 
Super bedankt!!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meedenken :thumb:
Uit eindelijk was de oplossing om inderdaad opnieuw XP te installeren; dan krijg je ook nog de vraag eerst defragmenteren of de gegevens behouden. Ik heb voor het laatste gekozen
en jawel het werkt weer.. En ik heb al m'n gegevens nog...
Ik loop nu wel tegen een ander probleem aan (moet kiezen tussen xp pro, deze is nieuw geïnstalleerd, of xp media dit is de oude versie) maar goed dat is een probleem voor een andere topic!
tot dusver kan ik er weer op werken!

Nogmaals bedankt :thumb::thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan