opslaan word2007 werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Tja.....

if you don’t want to uninstall or reinstall Microsoft Office 2007 again in many scenarios, such as you have just bought a retail version of Office 2007, or receive Office 2007 as a gift, or win MS Office 2007 as a prize, or just get your MSN product key for Office 2007, or having problem with activation process online or via phone, or unable to step-up or convert evaluation copy of Office 2007 to full-use version, or having problem with Office Genuine Advantage (OG) validation.

Greetz,

Harry.

Dus hij wil zen student trial versie verlengen ...

Hoi !

Dan zal hij die versie moeten aanschaffen !

Dan zijn alle problemen in een keer opgelost.

Greetz,

Harry.

@sponzenbroekske,
Ik heb jouw link weggehaald omdat ik vind dat dit niet legaal is.
Zoals al door anderen aangegeven, de licentie is verlopen en dan zul je moeten kopen.
En niet zoals in deze aanbieding staat te reinstallen....

het is geen probleem over het verlengen of dergelijke van men office :confused:

Ik heb mijn probleem al met de trial versie (60 dagen) mijn vorige installatie had juist hetzelfde probleem.:evil:

Ik heb mijn office zelfs geactiveerd naar de volledige versie dus maar ervoor of erna werkte het opslaan ook al niet :(

Wat ik nog kan proberen is inderdaad office home en studend helemaal verwijderen(revo unistaller, je mag me een betere oplossing aanraden) en dan direct de enterprise versie nog eens proberen te installeren maar ik vrees dat ik nog met hetzelfde probleem zal blijven zitten zelfs dan...
mijn licentie kan echter niet verlopen zijn...
Ik heb mijn office toen misschien maximum 5keer geopend en office is nog maar geinstalleerd sinds 2 weken dat ik ook vista heb geherinstalleerd

---
nog even een vraag: de updates van office, moet ik deze dan ook eerst verwijderen want nadat ik office heb gedeinstalleerd krijg ik de melding dat ik de updates niet meer kan verwijderen omdat het programma niet geinstalleerd is :confused:
---
ps: alvast allemaal bedankt voor de hulp :thumb:

Laatst bewerkt:
@sponzenbroekske,
Ik heb jouw link weggehaald omdat ik vind dat dit niet legaal is.
Zoals al door anderen aangegeven, de licentie is verlopen en dan zul je moeten kopen.
En niet zoals in deze aanbieding staat te reinstallen....

Je koopt dan toch een andere licentie aan, ik zie nog altijd niet de fout ervan in

jij hoeft de fout er niet van in te zien....het is niet toegestaan bij Helpmij.nl.

kan iemand me dan aub wat helpen met het verwijderen van office aub :(

Ik weet gewoon niet zo goed wat ik juist moet met al die updates van office...
(zou het dus kwaad kunnen of niet als ik ze laat staan)

Je bent bedankt voor je hulp sponzenbroekske maar het is allemaal niet zo erg dat je jouw links niet mag plaatsen op helpmij, ik weet niet zo juist om wat voor link het ging(ik moet het ook niet zo weten) maar laat het maar links liggen...

DUS, aub een beetje hulp gevraagd voor het verwijderen
(Is revo unistaller geschikt om office 2007 Helemaal te verwijderen met updates erop en eraan? )

oh, your uninstaller...
ja daar heb ik ook al erg veel goeds over gehoord en zal deze dan eens gaan testen maar verwijdert deze dan ook direct de automatische updates van office?

Ik moet dat echter weten omdat de updates na de deinstallatie niet meer zomaar te verwijderen zijn

Ook jij heel erg bedankt voor je hulp lexaldo :thumb:
---
EDIT: ok, in your unistaller zie ik de updates van office allemaal als aparte "programma's" staan.

Als ik geen antwoord meer krijg ga ik eerst proberen alle updates te verwijderen en dan pas office.
Ik laat wel iets weten of het dan gelukt om office goed draaiende te krijgen maar ik vrees ervoor :S

Laatst bewerkt:
Is er een manier om u uit te schrijven op helpmij.nl?

Das een beetje vreemd dat dat niet kan, maar goed dan zal ik mij niet meer inloggen, ik hoop wel dat er een vervaldatum of zoiets zal zijn als ik mij enige tijd niet inlog.

EDIT: kan jij dat dan mijn inschrijving niet verwijderen?

Laatst bewerkt:
Office eerst verwijderen en dan opnieuw installeren zonder updates :thumb:

Updates = Ellende :thumb:

Office eerst verwijderen en dan opnieuw installeren zonder updates :thumb:

Updates = Ellende :thumb:

ook jij wordt heel erg bedankt voor je antwoord:thumb:
ik heb nu wel geprobeerd alle updates te verwijderen en dat lukt me vrij goed totdat ik het service pack 1 van office wil verwijderen.
dat gaat al helemaal niet.
Op de site van microsoft staat dan ook dat deze niet zomaar verwijderd kan worden. :shocked:
dus nu heb ik ook office 2007 home & student helemaal verwijderd met revo unistaller zodat alle registerverwijzingen ook allemaal weg zijn.
Ik hoop dat het met nu uiteindelijk zal lukken...

---
ik wil wel nog even iets melden ivm sponzenbroekske want ik zie nu dat hij niet meer actief wil/mag zijn op dit forum gewoon door dit stom conflict!
Ik vond sponzenbroekske een heel goed lid van deze site omdat hij veel wist en zo dus ook veel mensen kon helpen.
jammer dat het hierdoor niet meer zo is

sponzenbroekske heeft er zelf voor gekozen hoor om hier niet meer te willen zijn.
Het was geen conflict....het was een huisregel waar hij/zij zich niet aan wilde houden.
ja dan is het jammer dat personen zo reageren en dan wegblijven.:(

ik wil even mijn vraag updaten...
Ik heb office 2007 nu nog niet geinstalleerd, ik heb het eerst even geprobeerd met office 2003.
Ik was al blij dat ik de installatie deze keer volledig had kunnen voltooien en ging dus proberen of opslaan wel werkte.

Helaas:evil::evil::evil::evil::evil:
Ook hier, office werkt niet meer!

waaraan kan dit toch liggen?
help mij aub :(

ik wil even mijn vraag updaten...
Ik heb office 2007 nu nog niet geinstalleerd, ik heb het eerst even geprobeerd met office 2003.
Ik was al blij dat ik de installatie deze keer volledig had kunnen voltooien en ging dus proberen of opslaan wel werkte.

Helaas:evil::evil::evil::evil::evil:
Ook hier, office werkt niet meer!

waaraan kan dit toch liggen?
help mij aub :(
---
ik denk persoonlijk dat het aan een update van microsoft ligt...(sp1 waarschijnlijk want ik denk dat ik in het begin dat ik men laptop had office 2007 wel een tijdje goed heeft gewerkt)
na men herinstallatie heb ik namelijk ook direct sp1 geinstalleerd

Hoi !

Ik gebruik Office 2007 Enterprise op Vista Ultimate SP1 incl. alle update´s.

Documenten worden zonder enig probleem opgeslagen, zojuist voor de zekerheid nog even geprobeerd.

Mogelijk is je register door illegale Office/versie´s verpest, anders zie ik geen oplossing.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Ik gebruik Office 2007 Enterprise op Vista Ultimate SP1 incl. alle update´s.

Documenten worden zonder enig probleem opgeslagen, zojuist voor de zekerheid nog even geprobeerd.

Mogelijk is je register door illegale Office/versie´s verpest, anders zie ik geen oplossing.

Greetz,

Harry.

ja, ik moet toegeven, die office 2003 was illegaal maar hoe kan je dan verklaren dat mijn trial-versie van office 2007 na een herinstallatie van vista(recovery) ook al niet werkte?:confused:

Laatst bewerkt:
Heb je de harddisk volledig geformatteerd voordat je de trail wilde herinstalleren.....

Heb je de harddisk volledig geformatteerd voordat je de trail wilde herinstalleren.....

niet dat ik weet, ik denk dat dat automatisch gebeurd.
alles is toch weg van de c-schijf als ik mijn recovery van acer uitvoer...
Ik weet niet of die recovery dvd's van acer direct ook mijn c-partitie formateren.
Maar hoe dan ook wordt het register en al de rest toch gewoon vernieuwd naar de fabrieksinstellingen of heb ik het fout?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan