password ftd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Hoi allemaal,

Ik ben mijn password voor FTD vergeten :(
En de beheerders van FTD reageren niet op mijn verzoek tot versturen van mijn password.
Mijn password staat uiteraard ergens in mijn register van windows (XP). Weet iemand een truukje om dit zichtbaar te maken, zodat ik bij een nieuwe install van XP mij password weer kan gebruiken? Zonde van mijn postpunten als ik weer opnieuw een account moet aanmaken....

Hier misschien?
Ik heb ze al lange tijd op mijn pc staan, en ze blijken hun nut reeds bewezen te hebben. Vooral "protected storage passview", die moet je eens proberen.

Mvg, James:)

Leuk tooltje, maar het werkt alleen bij windowsapplicaties, niet bij progs van derden...
Is er geen manier om het password in het register bloot te leggen of zo?

Mag ik ff vragen wat FTD is? Is het dat forum waar je zelfs nog niet op mag gaan kijken als je niet geregistreerd bent?
Alle wachtwoorden die je ooit hebt ingegeven en waarbij je gespecifieerd hebt dat windows ze moest opslaan, staan toch in die lijst van die progjes hoor.

FTD is een programma dat nieuwsgroepgebruikers gebruiken om posts aan te kondigen die ze gaan doen. In nieuwsgroepen worden veel media gepost (dvd's, cd's, software), die een "schuilnaam" krijgen. Op FTD staat dan welke film welke bestandsnaam heeft enz enz... erg interessant programma voor de mensen die op hoge snelheid topmateriaal willen downloaden ;)
Er is ook een forum bij en daar kan je idd niet op als je geen inlog en pas gebruikt. Windows logt mij automatisch in als ik FTD start, maar niet op het forum...
Het gaat me niet zo zeer om het forum, maar meer om de andere kant van het prog. Als je posts doet, krijg je postpunten en zo, het stelt niets voor, maar leuk om te zien hoe zeer je bijdrage gewaardeerd wordt, snappie? En dat ben je kwijt als je windows opnieuw moet installeren en je je password kwijt bent :(

Ga naar de map van FTD, open de map profiles.

Hierin staat het bestand FTD bestand.
Open deze met kladblok, en zie daar, je gebruikersnaam en ww.

Mvg Patrick

:) Handig, de inlog staat op automatisch maar ik wist hem eigelijk ook niet meer :D

Geplaatst door patrickt
Ga naar de map van FTD, open de map profiles.

Hierin staat het bestand FTD bestand.
Open deze met kladblok, en zie daar, je gebruikersnaam en ww.

Mvg Patrick

Helemaal top! :D :D
you made me very happy, het is dat ik je hier geen kudo's kan geven haha

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan