Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door tazman
SP2 NL net geinstalleerd en tot op heden geen problemenenige iritante is dat die beveiligingswaarschuwing steeds een reminder ballon laat zien ( moeten we er maar ff uit slopen
)
Geplaatst door @temptation
dat hebben ze idd veranderd kellemen, nog niets aan de hand dus. (@tt slaat zichzelf op z'n hoofd en denkt; verdoemme, das toch jammer)
Geplaatst door tazman
voor de liefhebbers wil ik vanavond of morgen wel een korte handleiding maken hoe 1 en ander gaat.
Buffy zei:Tenslotte bleek die stomme Windows Messenger terug te zijn, dus moest ik die weer verwijderen. MSN Messenger 6.2 moest opnieuw geïnstalleerd worden, vreemd genoeg. Verder stonden er plotsklaps icoontjes in de snelstartbalk die ik daar helemaal niet wil omdat ik de betreffende programma's vrijwel niet gebruik (IE en WMP), maar verwijdering daarvan was natuurlijk simpel.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.