Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 400 is dan toch minimaal?Lol @ storm 500W is overdreven hoor..ik weet niet waar jij opeens die 500w vandaan haalt
Hier het verbruik (groen is voledig systeem bij full load)
http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5870,2422-20.html
En dit is het systeem dat gemeten is http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5870,2422-10.html
Ruim onder de 500W met een systeem dat iets zwaarder is.
Een goede 500W is ruim voldoende. en niet minimaal
Dan ga je voor NVidia.
Want je hebt nu een 4670, hoe bevalt die eigenlijk?
[edit] sorry, ik zie dat je een 4650 hebt.
gelukkig maar gezien de commentaren, anders krijg ik jouw kaart...
Ik ga hem namelijk ook kopen.
Mijn systeem verbruik 250-270W maximaal. Dus met een 500W kan je echt alle videokaarten draaien. Alleen meerdere zware kaarten zullen een probleem worden.Wat is dit nu weer?
De videokaart die hij wil kopen (HD 5000 series) heeft juist minstens 500 watt nodig
Zijn voeding redt het nog net maar als je zo'n advies geeft bij iemand met een 250 watt voeding als ik, (ik ga ook een nieuwe voeding kopen), dan was die mooi de boot in gegaan.
Lees jij eens even snel mijn voedingen-draadje: Dit is namelijk niet waar.Maar wat is eigenlijk het rendement van die voeding?
Als dat 70 % is dan heb je slechts 350 werkelijke watts!
Let daar wel op.
Ik las laatst hier op het forum dat het anders zat.Mijn systeem verbruik 250-270W maximaal. Dus met een 500W kan je echt alle videokaarten draaien. Alleen meerdere zware kaarten zullen een probleem worden.
Lees jij eens even snel mijn voedingen-draadje: Dit is namelijk niet waar.
Als een computer 400W verbruikt, dan wordt er alleen meer uit de muur getrokken.
Dus 400W: 70 x 100 = 570W.
Maar uitgebreid staat het in het voedingendraadje.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.