Wat te doen bij Stopfout 0x0000007E

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Natsu, mocht niets werken, dan zou ik (in mijn geval) Windows opnieuw installeren. Maar ik kan me voorstellen dat dit voor jou niet mogelijk is om één of meerdere redenen. Misschien dat je kan proberen te herstellen met een recovery-DVD van HP/Compaq, mocht je die in bezit hebben.
 
Heb je wel gebladerd tijdens het updaten naar de map waar de driver uitgepakt stond? Misschien heb je gewoon een check via Internet gedaan...
Aan de andere kant: Natuurlijk kan het ook zijn dat je dezelfde driver al op je pc had...

Maar goed, reparatie is natuurlijk ook prima! :) Hopelijk lukt dat goed. :)

Tijs.
Ja dat heb ik gedaan. Misschien is mijn netwerkkaart kapot? Kan dat het probleem misschien zijn?
 
Is niet uit te sluiten... Maar ik denk niet dat je die eruit kunt halen, toch?

Dus toch maar gewoon even wegbrengen, nu blijkbaar de driver-update niet geholpen heeft (ik ga er vanuit dat het updaten dan gelukt zou moeten zijn). De driver zelf is WHQL getest, dus zou gewoon goed moeten zijn.

Tijs.
 
@Natsu, mocht niets werken, dan zou ik (in mijn geval) Windows opnieuw installeren. Maar ik kan me voorstellen dat dit voor jou niet mogelijk is om één of meerdere redenen. Misschien dat je kan proberen te herstellen met een recovery-DVD van HP/Compaq, mocht je die in bezit hebben.

He tobiastheebe ik heb Windows opnieuw geïnstalleerd en het heeft gewerkt! Het probleem was dat ik een update had gedraaid voor mijn netwerkadapter en daar zat dus blijkbaar een fout in of zo denk ik. Maar mijn laptop werkt nu weer perfect!
Dank jullie wel voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan