Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit gaat automatisch met mailwasher, 1 maal je een adres hebt aangeduid als " spammer " blijft ie zo staan ( kan je uitschakelen ) en worden alle mails van dat adres gebounced, zo blijkt je adres onbestaand, na een tijdje zie je dat je van de lijst wordt verwijderd....er is een lijst met gekende spamadressen in mailwasher ingebouwd, en die wordt af en toe ge-update....Geplaatst door saldos
Ok, bedankt iedereen voor de bijdrage.
Ook @temptation en headout en de jean, bedankt voor de programma's Spampal en Spam inspector en mail washer.
Nu heb ik nog een vraagje: Welk programma zorgt er ook voor dat er een mailtje terug wordt gestuurd dat mijn email adres niet bestaat naar het bedrijf dat mij aan het spammen is? Weet iemand dat?
Mailwasher heeft als optie om mail te bouncen. Alleen maken spammers gebruik van email spoofing, en is het over het algemeen zinloos om te bouncen.Geplaatst door saldos
Nu heb ik nog een vraagje: Welk programma zorgt er ook voor dat er een mailtje terug wordt gestuurd dat mijn email adres niet bestaat naar het bedrijf dat mij aan het spammen is? Weet iemand dat?
Bron: Spamvrij.nlGebruik zulke programma's niet om de spam te bouncen. Zulke bounces komen vaak niet aan (spammers gebruiken regelmatig fake adressen als afzender) en zorgen alleen maar voor meer verkeer.
http://www.spampal.org/faqengine/fa...2&catnr=16&prog=spampal&lang=en&onlynewfaq=63Geplaatst door saldos
Behalve het feit dat ik met Mailwasher geen geluk heb, heb ik met Spampal ook geen geluk, want Spampal werkt bij mij helemaal niet omdat Spampal de POP3 veranderd naar 1110 terwijl mijn pop3 110 is. Zodra ik dit probeer te veranderen naar 110, dan krijg ik deze foutmelding
Geplaatst door headout
poort 1110 is volgens de faq prima te gebruiken
Geplaatst door de jean
zoals ik reeds schreef probeerde ik hetzelfde als saldos, 15 seconden na het bouncen zat de mail terug in de hm - account met melding dat het adres niet bestaat.....
Geplaatst door de jean
zoals ik reeds schreef probeerde ik hetzelfde als saldos, 15 seconden na het bouncen zat de mail terug in de hm - account met melding dat het adres niet bestaat.....
daar willen ze mee zeggen dat je enkel met de pro-versie hm - mail kunt laten nakijken, bouncen van een hotmailbericht kan ik iig zonder enig probleem ( heb firetrust mailwasher pro 3.1 ) btw, ook de vorige versie die ik had, gratis, kon hotmail bouncen.......Geplaatst door gezina
Mailwasher free (2.0.40) has just been released. Contains several small bug fixes, but is limited to one e-mail account and does not include Hotmail support.
Download the MailWasher Pro trial for multiple accounts and Hotmail!
Mailwasher
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.