Marieken1975
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 aug 2013
Hallo, ik vind nergens meer mijn recovery cd die ik gebrand heb toen ik mijn laptop kocht en dat blijkt nu de enige manier te zijn waarop ik hem terug aan de praat kan krijgen. Het is een tweede laptop, dus ik doe er liefst geen kosten aan, maar de kinderen werken er vaak op voor school en het zou dus handig zijn als hij bruikbaar bleef. Gegevens die bewaard moeten worden, staan er nooit op. Ik heb het interne recovery systeem geprobeerd en dat werkt niet, blokkeert in de herstelfase. Ook de F toetsen brengen geen soelaas en de boodschap die ik nu krijg als ik hem opstart is op een zwart scherm "missing bootmgr" press ctrl+alt+del to restart, maar dat brengt me enkel weer op datzelfde scherm. Bij de F2 toets heb ik gekeken naar de drive waarop hij boot en dat is allemaal in orde. Zover ik er iets van ken is het enige wat soelaas kan brengen in deze situatie een recovery cd, maar die ben ik al een jaar geleden voor het laatst tegengekomen bij het uitruimen van een schuif en heb ik nergens meer gevonden. Wie kan me helpen hiermee? Bij Packard Bell vragen ze 61 euro administratiekosten om enkel nog maar de dvd aan te vragen bij microsoft en dan ben ik nog niet eens zeker dat dit zou werken. Dus ik wil het graag kunnen uittesten met een cdtje dat ik even kan lenen of kopiëren. Iemand die me kan helpen?
Alvast bedankt
Marieken
Alvast bedankt
Marieken