Windows 7 Trial

Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows 7 trial voor 3 maanden met verlenging mogelijk van de activatieperiode

Hallo,

ik heb WinXP Home.
Op vele sites vond ik dat je Windows Vista voor 120 dagen kon uitproberen.
(dat wou ik niet want op mijn laptop staat vista)
Dan vond ik 120 dagen gratis Windows 7.
Die wou ik, ik werd dan steeds gelinkt naar http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/.
En daar vind ik het echt niet...
als iemand de link vind, wil die persoon dat dan in hyperlink zetten?
dank u alvast

Grtjs,

Arne
ComputerIdee heeft een link naar een trialversie van Windows 7. De activatieperiode van 10 dagen is 5 keer verlengbaar. De trialtermijn is drie maanden. De trialversie is onbeperkt te installeren op een schone schijf.

Laatst bewerkt:
ComputerIdee heeft een link naar een trialversie van Windows 7. De activatieperiode van 10 dagen is 5 keer verlengbaar. De trialtermijn is drie maanden. De trialversie is onbeperkt te installeren op een schone schijf.

Ja, ja, dank jullie allemaal, maar van Timo heb ik al de volledige Windows 7-versie kunnen verkrijgen, en automatisch geactiveerd.

Sorry voor het ophalen van dit oude draadje, maar ik ben ook op zoek naar de volledige versie van windows 7. kan één van jullie die dat bestand heeft mij even een bericht sturen?

Laatst bewerkt door een moderator:
@timo, het is al te laat nu maar jij hebt in deze via het forum illegale software aangeboden !!

@emonk, jij vraagt naar warez en hiermee ben je in overtreding gezien de huisregels waarmee je akkoord bent gegaan tijdens de aanmelding. Hiervoor krijg je een officiële waarschuwing !!

Topic gaat op slot !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan