• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

WK poule 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
He he N1 Cool,

Bedankt man, ga dit ff regelen want wedstrijd 59 komt wel erg dichtbij!!

Bedankt!!

Groetjes allen!!

Fred

Na de vermeldde aanpassingen werkte het programma 100%

Thumbs up! :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Fred

Wat ik me kan herinneren werkte dit vorige keer perfect.
Is er toevallig iemand die de werkende versie (versie 1.11 ofzo) heeft omgezet naar het aankomende EK?

Iemand ergens anders een poule voor het EK?

Gr
Rob

Na bijna twee jaar weer een reactie in deze topic. Stond dus verbaasd te kijken toen ik net zag dat ik weer een update kreeg van een nieuwe reactie.

Maar toevallig ben ik weer begonnen met het maken van een nieuwe poule voor dit EK op verzoek van een andere gebruiker. Ik hoop eind volgende week weer hier wat te posten voor als mensen nog vertrouwen in mij hebben.

Heb na de ervaring van de vorige poule hieruit trekking proberen te trekken en heb nu andere uitgangspunten genomen. Zoals onder ander het duidelijk aanduiden van de tussenstappen die gemaakt worden en geen gebruik meer van macro's. Dit heeft wel als gevolg dat er wat functionaliteit verloren zijn gegaan.

Als er mensen zijn die interesse hebben wil ik dus wel weer een beta posten en dan kunnen we samen eerst eens flink gaan testen.

Grt Eric

Ik heb er alle vertrouwen in anders had ik het niet gevraagd natuurlijk :D :thumb:

Laat me maar weten als ik wat voor je kan betekenen!
En als je wat hebt dan zie ik het vanzelf ;-)

Even wat anders kun je ook bonusvragen inlassen (of ben ik nu lastig) bijvoorbeeld
totaal aantal gele kaarten (bijvoorbeeld indien juist 20 punten iedere afwijking -1)
aantal rode kaarten (bijvoorbeeld indien juist 10 punten iedere afwijking -1)

aantal doelpunten (bijvoorbeeld indien juist 20 punten iedere afwijking -1)

eerste speler die voor NL scoort 10 punten extra

Dat zijn pure voorbeelden hoor :D

Gr

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen onthou die mogelijkheden en post ze nog eens als ik de beta versie klaar heb. Dan kunnen we daar gewoon naar kijken hoe we die extra vragen gaan verwerken.

Groeten Eric

Voor een werkend EK 2008 schema zie mijn bijgevoegd ontwerp.
Hoop dat mensen hier wat aan hebben...?!

Als er opmerkingen of aanmerkingen op mijn schema zijn hoor ik het graag.

Bijlagen

Pjotertje, wat wil jij voor jou bedrijf bereiken. Een invulschema per persoon?
Indien je zo'n schema wilt, wil je dan rekenen door middel van uitslagen of door het kiezen van een 1(thuisspelend gewonnen), 2(gelijk), 3(uitspelend gewonnen)...?

Laatst bewerkt:
Oke, ben bezig en schiet aardig op. Eén vraag nog: hoe wil je de puntenverdeling

Gewonnen/Verloren/Gelijk goed voorspeld = hoeveel punten
Doelpunten goed voorspeld is hoeveel punten?

Ik heb nu voor goed voorspeld van thuisdoelpunten = 2 punt, goed voorspeld van uitdoelpunt is 2 punt en goed voorspeld wie er gewonnen/verloren of gelijk heeft 3 punten.
Zeg maar wat er mee moet gebeuren nu!

Laatst bewerkt:
Zou je mij anders even een privebericht kunnen sturen met je email adres ? Dan kan ik het wat makkelijker doorsturen !

Hallo Timmiesch,

Met belangstelling je schema EK voetbal 2008 bekeken. Graag wil ik een opmerking maken over de plaatsing van landen in de kwartfinale. Het is geen kritiek om het schema onder uit te halen maar een verbeterpunt. Voor het plaatsen van de landen gebruik je het aantal punten en het doelpuntensaldo. Daarnaast gebruik je het rijnummer om aan de factor (punten+doelpuntensaldo) toe te voegen. Het rijnummer toepassen is een mooie oplossing in een aantal gevallen echter nu niet. Hiermee doe je de waarheid geweld aan. Het rijnummer kan natuurlijk niet bepalend zijn voor de plaatsing. Dus weg ermee.

De regels voor het plaatsen in de kwartfinales zijn voor veel uitgebreider (9 regels) dan door jou ( 2 regels) gebruikt. Zie link
http://translate.google.com/transla...&resnum=1&ct=result&prev=/search?q=uefa&hl=nl

Regulations Hfdst 7.07 en 7.08

Voorbeeld: Met de volgende standen in groep A: 1 – 0, 2 – 0, 2 – 0, 0 – 2, 2 – 0, 0 – 2 zouden in jouw schema Tsjechië als winnaar en Zwitserland als 2e uit de groep doorgaan. In werkelijkheid gaat op basis van de UEFA regels Zwitserland als 1e uit de groep door en Tsjechië als 2e uit de groep door naar de kwartfinales.

Natuurlijk is het leukst om zelf een creatieve oplossing te bedenken en toe te passen, maar een voorbeeld van een aardige oplossing voor een schema met de UEFA regels is te vinden onder deze link:
http://www.femda.com/tipofday/tipofday.asp?CD=0&ID=tp1196771777
en verder zijn er veel oplossingen en varianten te vinden.

Succes en groet

Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan