Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat kan omdat ik dit bericht verwijderd heb.
Het was een bericht wat niks met deze vraag te maken heeft.
is er geprutst geweest met macro's?
anders moet je eens proberen om office op te starten met shift of ctrl toets ingehouden...
zo start je hem op langs de 100% standaard weg...
ik weet niet zeker welke het is, shift of ctrl,
alletwee eens proberen...
grtz
G3X
nee, met macro's heb ik nooit geprutst, ik heb me trouwens al een tijdje afgevraagd wat dat zijn
Het is zo dat office al een paar keer is opnieuw geinstalleerd dus volgens mij zijn er dan dus wel weer standaard instellingen he...
Maar toch bedankt voor je bijdrage :thumb:
Andere tips zijn natuurlijk nog altijd welkom hoor![]()
macro's zijn een soort programmeertaal in het programmeerprogramma van office (Visual Basic)
hierbij kan ik bijvoorbeeld mijn ouders in de zak zetten en 'programmeren' als ze klikken op opslaan dat al hun tekst weg is en dat er op komt LOL en dat het vb 100 keer wordt afgedrukt
je kan er leuke dingen mee doen
maar natuurlijk is dat niet de echte bedoeling he van macro's
ookal installeer je het opnieuw, je normal.dot kan nogsteeds kapot zijn ofzo...
weet je waar je die kan vinden?
als je het weet, sluit alles van office af, ga naar de normal.dot, je verwijderd die gewoon,
en je start office terug op... dan zou hij terug VOLLEDIG standaard moete staan zoals je hem koopt in de winkel...
als je het niet weet zijn je normal.dot,
dan moet je mij hier maar eens quoten, dan stuur ik je een screenshot door hoe je er kan aangeraken ;-)
grtz,
G3X
Nu ja, al ik programma's verwijder, dan verwijder ik deze met revo uninstaller zodat alle registervermeldingen, achtergebleven bestanden ook weg zijn, dus ik denk dus wel dat alle instellingen weg zijn dan(ik kan natuurlijk ook mis zijn hé
)
Maar ik heb even gezocht achter die normal.dot maar niet direct iets gevonden...
voor de duidelijkheid, nu staat er dus office 2003 op :thumb:
aarg ***...Dat Appdata een verborgen map is wist ik wel hoor
maar het enigste sjabloon dat er bij mij te vinden was, is normal.dotm--> dus niet .dot maar dotm
Deze heb ik dan gewoon maar even verwijderd, word opgestart en een document proberen op te slaan...
Helaas "word werkt niet meer & ..."
Ook werd het bestand normal.dot niet meer aangemaakt maar ik denk niet dat het kwaad kan
Het was het proberen waard :thumb:
aarg ***...
sorry
als dat het niet is kan ik je niet verderhelpen
grtz,
G3X
Hoe open je het document, via bestand of via word? ( ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, heb het niet doorgelezen ).
oke, dan kan ik je niet verder helpen, sorry.
Je kunt ook OpenOffice gaan gebruiken. Vergelijkbare interface als Word 2000/2003 en biedt support voor .doc bestanden. XML (docx, xlsx, pptx enzovoort van word2007) doet ie niet out of the box maar daar zijn plugins voor.
Kan er hier iemand even zeggen wat er al geprobeerd is want die 6 pagina's topic maken zelfs mij duizelig.
Er wordt gezegd dat het misschien een probleem van Acer is; heb je al bericht terug van Acer op je mail?
Verder is het misschien een radicale oplossing, maar je kunt ook óf de verschillende acer-progjes (die voorgeïnstalleerd waren) verwijderen, of vista helemaal opnieuw installeren. En dan een clean install, geen recovery/herstelpunten. Door een clean install kun je de mogelijkheid uitsluiten dat het een botsing is met een acer-programma..
Misschien dat het helpt..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.