Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Wat begon als een vrij eenvoudige vraag heeft zich ontwikkeld tot een schema/opzet wat je volgens mij niet helemaal begrijpt en onder de knie hebt. Dat blijkt wel uit de voortdurende hulp die je van Peter nodig hebt. Het minste of geringste wat in jouw schema wijzigt en je hebt opnieuw hulp nodig.
Ik persoonlijk maak schema's in Excel die ik zelf kan volgen en aanpassen en vooral niet te ingewikkeld want dan weet ik morgen niet meer hoe het zit en moet ik tig keer zaken voorleggen op het forum. Een kolom meer of minder vind ik niet belangrijk als ik maar weet hoe het in elkaar zit. En alles 'automatiseren' is ook niet nodig, gewoon simpel zaken invullen is soms beter dan achteraf de uitkomst van een formule te moeten controleren.
Ik heb liever dat ik zaken zelf kan volgen, zelf begrijp en zelf kan ingrijpen en aanpassen als dat nodig is.
@Dukkel,
Ik meen dat ik ergens gelezen heb dat je in de 80'-jaren bezig was met programmeren in DOS
Bijgevoegd een bestandje met VBA, misschien leuk om eens naar te kijken.
Voor de VBA codes druk Alt+F11
En hier nog één.
https://www.youtube.com/watch?v=gk8g_aPsUcw
Welke versie van Excel gebruik je? 2016, 2019, 365?
Ik heb er een probeer bestandje bij gedaan, bekijk dat maar.
Groetjes
Dukkel,
als je een bestand als bijlage wilt toevoegen doe dat dan via het paperclipje
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.