Begin eigen website

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Jaspertjeh ik denk dat je me verkeerd begrijpt [of ik hebt het niet goed uitgelegd] maar bovenin heb ik staan: Home - Wie Zijn Wij - Assortiment [enz..] en nu moet ik daar dus in krijgen als je op Wie Zijn Wij klikt dat je naar die pagina gaat, nu kun je dat bij die tekst instellen, dan het woordje selecteren dan bovenin in hyperlink maken en dan 'a page in my site' [neem ik aan] maar dan kan ik daar uit 3 verschillende kiezen.. maar ik wil dat ze daar geel blijven, of je ze nu aanklikt of niet

hopelijk heb ik het zo beter uitgelegd;)

Alweer een vraagje.. ik heb het bijna allemaal zo ver, maar iemand moet naar mij kunnen mailen en daarin wil ik zijn aanhef zien [dhr of mevr] achternaam email plaats en bestelling nu heb ik daar allemaal al een balkje voor maar nu moet dat ook in de email komen te staan die ik dan krijg als ze op de button 'verstuur mijn bestelling' klikken maar dit lukt mij niet, als ik het dan probeer [dit weet ik nu ook door jou tip! dankjewel daarvoor:)!!] in hoe het eruit ziet als hij online zou staan maar klik dan op verstuur dan komt er niks te staan, ja alleen submit=Verstuur Mijn Bestelling meer niet,, weet je hier misschien ook een oplossing voor??

sorry dat ik zoveel vraag trouwens, ik zoek zelf ook alles in het Help vakje bovenin maar daar kon ik het niet vinden, maar wel super dat je zoveel tijd aan me wil besteden!!

Laatst bewerkt:
Hallo Leutjebreedbek,

Ik heb het even voor je uitgezocht,

Vraag 1:
Kleuren van de links veranderen doe je zo:

Stap 1:
Klik hier

Stap 2:
Klik hier

Stap 3:
Klik hier

Stap 4:
Klik hier

Stap 5:
Klik hier

Ik hoop dat je het snapt en dat het lukt met mijn handleiding! ;) :d

Vraag 2:
Email Forum maken

Hierzelf ben ik ook nog niet achter. Volgens mij is dit een soort bug in Web Page Maker.
Het beste hiervoor is een online form te gebruiken.

Helemaal gratis en heel goed vind ik:
Klik hier
Helaas staat onderin wel een klein linkje met ''powered by: EmailMeForum.
Je kunt echt alle kanten ermee op. Als je het niet weet hoe je het moet instellen vraag het me gerust! :D

Ik hoop dat dit voldoende informatie is.
Als er nog een vraag is, hoor ik het wel! :thumb:

Het maakt helemaal niet uit dat je zoveel vraagt! Ik help je er graag mee! :P
Groetjes van Jasper

Hoi

ik heb het eerste met de kleuren even gedaan en het werkt nu wel!:D
alleen een lijntje onder de tekst maar dat maakt niet uit, ging me alleen maar dat het
dezelfde goede gele kleur bleef:D

en deze met de email heb ik ook even gemaakt!:D ik ben overal uitgekomen,
maar kan ik dit niet op mijn [toekomstige] website zetten? zodat mensen niet naar een
vreemde pagina hoeven??

maar in elk geval super bedankt!:D

het is al opgelost hoor;) heb even vraagje in de chat gegooid en PHPScripter heeft me geholpen;):D

Hij staat nog niet online, ik moet samen met mijn vader nog wat teksten in stellen [dit moet zijn voorkeuren natuurlijk zijn omdat het zijn site is] maar zodra hij online staat zet ik het hier neer! =)

Hoi,

Sorry dat ik niet op tijd kon antwoorden. :(
Heb het een beetje druk op school maar fijn dat alles nu werkt! Als je het online gaat zetten, wil je me dan ook de link geven dat ik kan zien of het mooi is geworden? Ben ook erg benieuwd namelijk...:)

Heb je trouwens al de versie geactiveerd? Als je ook niet weet hoe je je website online moet zetten moet je het me gewoon vragen!! :p

Groetjes van Jasper

hallo

dat maakt helemaal niet uit hoor!! ik ben al hartstikke blij dat je me zo goed helpt!
;),

ja ik zet het hier dan gelijk neer, moet nog 1 ding een beetje met mn vader door nemen hoe hij het daar wil hebben staan maar zodra hij online is zeg ik het:), ja ik wil het doen via 000webhost.com, maar het is engels en nu is mijn engels niet zo heel goed maar daar probeer ik nog achter te komen hoe daar alles werkt.:)

ja ik heb hem al geactiveerd, ;) dus van banners heb ik geen last meer,:P

Hoi,

Ik werk zelf ook met 000webhost.com!
Zeker een aanrader :thumb:

Je moet alles via FTP uploaden, zou je niet weten wat dit is of niet weten hoe je het moet doen vraag het mij dan! :)

Ben je van plan om een .nl domein of .com domein te registreren om iets anders?
Hoor 't wel.

Groetjes,
Jasper

Hoi,

Ik werk zelf ook met 000webhost.com!
Zeker een aanrader :thumb:

Je moet alles via FTP uploaden, zou je niet weten wat dit is of niet weten hoe je het moet doen vraag het mij dan! :)

Ben je van plan om een .nl domein of .com domein te registreren om iets anders?
Hoor 't wel.

Groetjes,
Jasper

ik ook! het is de beste gratis hosting van alle gratis hosting-aanbieders

ik heb hier al een account op, heb het even gezien maar vond het zo moeilijk eruit zien, maar ik heb me daar ook verder niet in verdiept, maar ik wil graag een .nl, en evnetueel overstappen naar betaald, zodat ik hun naam er niet in krijg, dit is niet handig voor de klanten,

hee, dit is ongeveer hetzelfde maar dan nederlands..:D
maar kun je eventueel als alles je goed bevalt dan ook een domijnnaam nemen zonder hun tekst erin??

ja, maar dan leek mij die 1e toch mooier omdat daar ook emailadressen bij zitten, maar daar kan ik beter naar gaan kijken als ik de site helemaal af heb, [want ik wil als alles goed verloopt ook een domijn kunnen kopen zonder hun naam erin

Kun je ook pakken, alleen waar staan de nameservers voor het .nl domein??
Namelijk, als het voor een bedrijf is zal ik wel een .nl domein pakken, anders komt het niet echt professioneel over.

Groetjes,
Jasper

ja, dit wil ik inderdaad ook, maar ik wil niet gelijk betalen, ik wil het liefst eerst even alles zetten op een gratis host en dan als alles goed werkt en geen klachten heb een eigen kopen..

Ik zal gewoon voor de 000webhost gaan want het zijn snelle servers en je hebt super veel banthwide.
Ook heb heb je super veel mogelijkheden, zoals PHP en MYSQL

Groetjes,
Jasper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan