Fatale uitzonderingen na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha jongens!!

ik heb al een vermoeden wat er aan de hand kan zijn,...tenminste wat er aan de hand kan zijn, hoe ik het op kan lossen, laat ik het zo zeggen.

Ik stuitte namelijk op een artikel in een magazine waarin ik het virtueel geheugen zag staan en er ging een lampje branden. Ik heb namelijk voorheen wel mijn virtueel geheugen aangepast, maar na het vele formateren niet meer! Dus dat heb ik nu als nog aangepast en heb geen fout meer in mijn AGP. Ook is er nu een klein geheugenkaartje bijgezet en heb ik nu 224MB geheugen. Het is nog niet alles, maar goed het is wel iets! Het laatste waar ik nu mee bezig ben is het downloaden van directX, want daar zitten nog wel fouten in. Hierna hoop ik dus dat alles een stukje beter werkt. Ik kijk het even een paar dagen aan en laat het dan weten, mocht het alsnog niet verbeterd zijn, download ik dat programma. Het engelse moet wel goedkomen, heb een engelstalige opleiding gedaan, maar alleen niet in computertaal ;)

We keep in touch!!!
 
Hi Sweetwen,

Virtueel geheugen aanpassen kan wel helpen (slecht bij Windows 95).
Met wat extra geheugen moet je ook beter kunnen werken.

Wat betreft DirectX, je kan deze testen om te zien welke bestanden wel of niet goed zijn.
Via Start en vervolgens Uitvoeren. Typ daar: dxdiag
Klik OK. Je krijgt je directX met alle gegevens (versie, etc).
Met de verschillende tabs kun je de werking testen en eventuele fouten opsporen.

System Mechanic werkt relaxt, geen moeilijke programma. In verleden heb ik het met veel succes gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan