Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het goed heb heb jij een pentium 4 op 2,8 ghz?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=358491
klopt!!
Ik denk dat die toch wel een stuk sneller is als een sempron 3000.
En dan nog weet ik niet of jouw pc met een tragere videokaaart niet net zo snel was geweest als met je 3850.
Wellicht had een 3650 een ongeveer even snel systeem opgeleverd.
en nog krijg je het er bij mij niet in dat wanneer men een "hogere" kaart neemt dat je er niks mee opschiet ten opzichte van een "lagere" kaart.
ongeacht de processor.
dan zouden testen met benchmarks op het WWW geen waarde hebben want je hebt er dan alleen maar wat aan als je dus het zelfde systeem hebt als in de test.
het verwijzen op dit forum naar zulke benchmarks heeft dan geen waarde!!
waar het mij om gaat is dat men (gezien het systeem) bij welke het meeste "overhoud" aan je kaart.
En die ervaring heb ik dus in Crysis(getest met een 850- 1650.en een 7800)
bij die 3850 houd ik het beste beeld over
Dat dacht ik ook al ja, bij de beoordelingen op de ene site staat dat het een geweldig goede kaart is, terwijl dwe andere site weer vermeld dat de kaart slecht is ofzo. Maar ik heb nu een goede kast koeling, dus de kaart word niet te heet (zoals sommige vermeldden). Dan is deze kaart tog goed? of ben ik nu gek?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.