Info gevraagd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu? haha, een onboard kaart van Sis, van 32 MB (echt om te lachen he?)

en is de 7600GS wel voor AGP?

IDD! ik had gezegd dat dat geen optie was. Ik vroeg alleen welke videokaart voor mijn situatie het meest gunstig zou zijn! en geen adviezen een nieuwe pc te kopen of zelf te bouwen!.

Dus om terug te komen op het onderwerp:
Welke kaart is voor mij het meest geschikt?

Je kunt ook eens CanYouRunIt? uitproberen met de spellen die je speelt / wilt gaan spelen op je huidige PC , bekijken waar de PC tekort schiet en aan de hand daarvan je beslissing nemen : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

ja en dan schiet je tekort en dan????

blijft dan toch nog steeds de vraag over welke kaart te nemen??help "can you run it "echt niet mee

maar ik heb me verhaal gedaan en trek me terug uit het topic

succes

nee juist niet.
je hebt er niets aan in deze discussie om op "can you run it" te kijken.

het levert je nog geen kaart op

@TS: een man kan 150 kilo tillen maar door een blessure lukt het hem maar om 75% te tillen

een andere man kan maar 100 kilo tillen maar door een blessure kan die maar 75% tillen.

wie kan het meeste tillen???

Laatst bewerkt:
Maar dan kan die wel weten wat die nodig heeft. En misschien ook cpu.

nee want op can... zie je dan alleen dat je bijv pixel shader 3.0 nodig heeft etc.
welke van de tientallen kaarten moet je dan nemen???

de processor is bekent en nogmaals :

TS vraagt alleen naar een kaart

Ik heb al eens zo iets gedaan, daar kwam uit dat mijn pc in orde is voor de spellen die ik wil spelen, alleen op het gebied van de videokaart kwam ik te kort (gek he met een videokaart vasn 32 MB, zonder shader, open GL enz.XD)

Maar daar gaat het idd niet over, ik wil juist welke kaart handig voor mij is. ik twijfel tussen:

deze:
http://www.alternate.nl/html/produc...ARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=AGP&l3=NVIDIA

en deze:
http://www.alternate.nl/html/produc...n=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=AGP&l3=ATI

welke is voor mij het meest handig?

frankwannet, ik waardeer uw hulp, ook die van gamezonex, maar emt kibbelen en elkaar proberen af te troeven lossen we niks op! ik vroeg idd alleen maar welke kaart handig voor mij is, 3 pagina's verder en nog steeds geen duidelijk antwoord!

Laatst bewerkt:
ja en dan schiet je tekort en dan????

Het zou weleens kunnen blijken, dat TS behalve een andere grafische kaart nog andere onderdelen zou kunnen / moeten vervangen en de overweging om een andere machine aan te schaffen gerechtvaardigd lijkt. Of hij dat wil / kan ....?

IK trek me écht terug uit deze topic.

Laatst bewerkt:
PRECIES! (hij. btw) ik vroeg echt alleen maar welke kaart handig was!

Het zou weleens kunnen blijken, dat TS behalve een andere grafische kaart nog andere onderdelen zou kunnen / moeten vervangen en de overweging om een andere machine aan te schaffen gerechtvaardigd lijkt. Of hij dat wil / kan ....?

dat snap ik wel en ik kan me wel in jullie verplaatsen maar de ts vraagt er niet om!!
Wij kunnen /mogen niet in wallet van ts kijken.
het is niet aan ons om een systeem van een ander te beoordelen in de zin van :moet je niet wat nieuws gaan kopen.
er zijn mensen die blij zijn met hetgeen wat ze hebben cq kunnen veroorloven

no hard feelings verder

Laatst bewerkt:
eerste is sneller maar ik weet niet of die beter is voor games ik zou dan de eerste kopen

Jij gaat dus voor die van NVIDIA? waarom is die zo veel beter dan die van ATI? want de specs komen zo'n beetje overeen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan