Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Tja, en het is de politie die regelmatig de plaatstelijke middenstander overvalt
.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het binnen gekregen via een engels contact, en het was een link naar een programma dat iets met cartoon te maken had. Maar de exacte zin weet ik niet meer.
hxxp? Is een beetje raar, nietwaar?Help Mij!
Ik heb ook een msn virus, heb al vanalles geprobeerd, zeker al een stuk of 5 virusscanners laten scannen. Kheb mijn paswoord ook al veranderd. Maar blijkbaar blijft het sturen.
Een van mijn boodscgappen die het stuurt is dit:
Ik heb het binnen gekregen via een engels contact, en het was een link naar een programma dat iets met cartoon te maken had. Maar de exacte zin weet ik niet meer.
(Normaal zou ik nooit op zoiets klikken, maar het zou perfect normaal geweest zijn als mijn engels contact een dergelijke link naar me zou sturen.)
Wat kan ik doen ?
Nee is niet raar, gezien een collega moderator op die manier de link onbruikbaar heeft gemaakt.hxxp? Is een beetje raar, nietwaar?
Wil je ook een Play Station 3 winnen net als ik? Kijk maar is op deze site hxxp://smallr.com/o30 is helemaal gratis!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.