Nieuwe onderdelen aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tnx voor het doorgeven.

Het zal toch een hoop gepruts worden om alles in de kast te krijgen. Moet ook nog 2 fans hebben voor achter in de behuizing om de warmte eruit te blazen en 1 fan voorin om lucht in de kast te blazen. Maar verrassend genoeg zag ik dat daar keus genoeg in is, hahaha!

Twee fans als outtake, en maar eentje als intake is een beetje uit balans. De fan van de voeding werkt ook al als een outtake fan, dus eentje achter en eentje voor plaatsen is voldoende. :)

Twee fans als outtake, en maar eentje als intake is een beetje uit balans. De fan van de voeding werkt ook al als een outtake fan, dus eentje achter en eentje voor plaatsen is voldoende. :)

Okido, dan heb ik nu alle ruimte in de kast wel opgevuld :D

De Thermaltake Toughpower 750W, heeft 3 PCI-Express connectors. Dit is geen probleem, want bij de HD3870 X2 krijg je een omzetkabeltje van 2 x molex naar 1 x een 6-pin PCI-Express connector meegeleverd. Dat je het even weet. :)

Die Thermaltake heeft er 2, volgens de Alternate site.

Dit staat onder de specificatie's:

Dual-channel DDR2 1200*/1066 / 800 / 667 MHz

1066Mhz......is dat niet hetzelfde als PC8000?

Nu staat de Q9450 ineens op 14 dagen bij Azerty!

Hebben ze zo weinig gekregen (terwijl er stond dat er genoeg voorraad binnen kwam) of hebben ze zoveel mogelijk pre-orders binnen willen halen?

Nu staat de Q9450 ineens op 14 dagen bij Azerty!

Hebben ze zo weinig gekregen (terwijl er stond dat er genoeg voorraad binnen kwam) of hebben ze zoveel mogelijk pre-orders binnen willen halen?

meschien omdat het nog niet 29 April is ,
meschien omdat andere mensen eerder dan je waren met bestellen ?

Eerst was het dinsdag (21 april), toen werd het 22 april en nu is het 14 dagen. Ik snap het ook niet meer..:confused:

Nee, ik ook niet.

Heb ze een mail gestuurd en ben benieuwd wat het verhaal is.

Of ze hebben helemaal niets of heel weinig vandaag of gisteren binnengekregen, dan kan Azerty er vrij weinig aan doen, of ze hebben de vraag erg onderschat.

Of ze hebben helemaal niets of heel weinig vandaag of gisteren binnengekregen, dan kan Azerty er vrij weinig aan doen, of ze hebben de vraag erg onderschat.

Dan zet je toch niet op de site dat je genoeg voorraad binnen krijgt. Je weet toch hoeveel (pre) orders je hebt ontvangen. Of het is idd zo dat ze de aanvraag niet aan hebben gekunt en die hebben onderschat. Heb afgelopen zondag besteld en dan kom je onderaan de lijst en heb het gevoel dat die lijst al heeeeeeel lang is, want een hoop mensen wachten op dezelfde cpu.

Dacht ook gelezen te hebben dat een andere ahop de q9450 binnen zou krijgen, maar weet niet meer welke.

Wat is eventueel een goede vervanger van de Q9450, mocht het nog weken duren voordat die er is.

De Q9300 of de Q6700?

Of hebben jullie nog andere suggestie's?

Die is nog niet leverbaar, staat ook 14 dagen voor (bij Azerty).

Het probleem is dat ik morgen of vrijdag het mobo, geheugen en koeler op kan halen en dan heb ik toch een cpu nodig. Om dan nog eens 14 dagen te wachten op de q9450.....! De Q9450 heb ik het liefst, maar als de Q9300 of Q6700 ook super snel zijn.......(evt na overclock)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan