Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke videokaart heb je nu ?
Welke videokaart heb je nu ?
Ik maak geen gebruik van HDMI, Dual Link of SPDIF out. Bij de HD3870 X2 wordt een DVI naar HDMI adaptertje bijgeleverd, HDMI is dus gewoon mogelijk. Dual Link wordt ook ondersteund. Wat zou je dan willen doen met HDMI en SPDIF out?
Wil een zo hoog mogelijke kwaliteit met beeld en geluid bereiken. Daarom mijn voorkeur voor een videokaart die Full-HD ondersteund. Met het geluid moet ik nog ff informatie zoeken wat het beste is.
Moderne ATI, en nVidia kaarten scoren prima op HD. Je moet bedenken dat beeldchips in een krachtige, moderne videokaart veel beter zijn dat die in Blu-ray of HD-DVD spelers. Oftewel, HD-content werkt prima samen met moderne ATI en nVidia-kaarten. Een dikke processor is vaak niet eens meer nodig, gezien de GPU veel videoktaken van de CPU overneemt, maar met een Quad-Core kun je alles eruit halen wat er inzit.![]()
Kun je nu verschil in beeld merken tussen de HD3870 X2 en de vorige kaart die je gebruikte?
Kun je nu verschil in beeld merken tussen de HD3870 X2 en de vorige kaart die je gebruikte?
Daarom gaat mijn voorkeur ook naar een ATI/AMD kaart uit, omdat deze beide codec's ondersteund (H2.64 en VC-1) en de nVidia maar 1 (H2.64).
Met games is nVidia beter, maar daar kan ATI/AMD ook prima bij meekomen.
En neem aan dat de cpu nu het probleem niet meer is en straks de gpu ook niet meer![]()
De vorige kaart die jij gebruikte? Bij tv (als je dat hebt op je pc) en video kan je zeker verschil merken, bij games natuurlijk ook, maar bij gewoon huis- tuin- en keukengebruik, zoals Office, browsen op internet, programmaatjes, MSN bijvorobeeld, zul je geen verschil merken bij dezelfde wijze van aansluiten. Behalve als je daarbij ook een nieuwe monitor koopt, maar dat was je niet van plan toch?
Licht eraan hoe je het aansluit , als je het over HDMI doet zal het beeld mooier worden![]()
Nee, heb net deze gekocht en die zal toch echt een paar jaar mee moeten![]()
Het wordt of HDMI of Dual-Link.
Waarschijnlijk staat het een paar pagina's terug, maar welke monitor heb je gekocht?
Heeft je monitor een HDMI-input dan?
Heb een Sony KDL-40W2000...een LCD-tv die HDMI ingangen heeft, daar moet het toch wel goed op weer te geven zijn?
Tuurlijk , Als je HDMI Gebruikt kan je het beeld wel likken![]()
Leg mij eens uit wat het verschil is tussen HDMI en DVI, met DVI krijg je hetzelfde beeld hoor.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.