dus even voor de duidelijkheid...
Ik heb men vista helemaal opnieuw geinstalleerd omdat ik men probleem met de BITS-service ook al niet wegkreeg en niemand anders wist precies ook geen oplossing meer.
Mijn office pakket is dus eigenlijk ook voorgeinstalleerd als trail versie.
25keren mocht ik hem gebruiken.
Het ding is, ik had er al een bestand mee geopend maar nooit 1 opgeslagen juist nadat ik men herinstallatie had uitgevoerd van vista.
Ik weet dus niet of het eigenlijk al vanaf heb begin niet werkte of juist wel maar ik vrees ervoor

ik had ook een snelkoppeling bij de herinstallatie van vista om office voor 60 dagen te activeren via het internet.
Dat heb ik dan uiteindelijk gedaan maar ik weet ook niet of opslaan toen nog werkte of niet.
gisteren moest ik nog een taak maken.
Bij het opstarten van office kreeg ik wel direct de melding van het activeren van office(een andere die ik nog nooit had gehad, misschien was deze wel normaal)
als ik gewoon op doorgaan klikte had ik de modus "alleen maar lezen" --> was dus niet goed omdat ik zelf mijn taak moest schrijven.
Dan heb ik opnieuw opgestart en voor activeren gekozen en dan kon ik wel men eigen tekst schrijven maar dan weer bij het opslagen--> microsoft office werkt niet meer :evil:
Het begint me erg te irriteren!
Ik heb ook het topic gelezen waar je aan gelinkt had maar daar was het opgelost met herinstalleren.
Wat ik wel nog een kan proberen is helemaal verwijderen met windows clean up install of revounistaller maar deze zou in principe ook alles al direct uit het register moeten verwijderen...
Het verwijderen van office met dat programma heb ik nog niet geprobeerd maar ik heb er echt geen goede hoop op

Alle updates van de office pakketten zijn geinstalleerd zoals ook alle andere windows updates maar geen effect zoals vorige keer.
Ik zou wel microsoft willen contacteren maar volgens mij moet je echter wel betalen voor de hulp van microsoft :evil:
moest jij of iemand anders wel iets weten mag je het altijd zeggen.
(ps: ik heb nog geen zin en tijd gehad om linux te installeren...
wel is mijn dualboot vista - xp succesvol geslaagd maar dat had ik juist eens getest voor mij herinstallatie 2 weken geleden)