opslaan word2007 werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan niet gaan lachen met mijn examens :D

Bij de installatie van Enterprise kreeg ik wel een aantal meldingen dat er geen register sleutels konden aangemaakt worden denk ik maar de installatie is verder ook goed verlopen en word startte ook gewoon op, het opslaan werkte gewoon nog altijd niet :confused:

revo unistaller is een unistaller dat ervoor zou moeten zorgen dat wanneer je iets deinstalleerd echt alles van dat programma weg is,dus tot in het register enzo

ik zit ook volop in de xamens, woendag zakenrecht :s
die revo ziet ernaartuit dat je dat dan moet hebben.:thumb:

ik zit ook volop in de xamens, woendag zakenrecht :s
die revo ziet ernaartuit dat je dat dan moet hebben.:thumb:

jij ook volop in de examens?
Het ziet ernaar uit dat jij dan ook druk bezig bent :D

Bij mij is het nog maar het 5e MM(Multimedia --> webdesign enzo) maar ik heb mijn 1e al gehad hoor!

jij ook volop in de examens?
Het ziet ernaar uit dat jij dan ook druk bezig bent :D

Bij mij is het nog maar het 5e MM(Multimedia --> webdesign enzo) maar ik heb mijn 1e al gehad hoor!

Bij mij is het universiteit Rechten :p ik heb er al 2 gehad en nu hopen dat die goed zijn afgelopen, anders gaan we volgend jaar IT doen :d
Veel succes met de xames!!:thumb:

Je schrijft dat je meldingen kreeg over het niet kunnen schrijven van registersleutels. Dat kan duiden op een rechtenprobleem van de Windows Installer die door Office wordt gebruikt op registersleutels.

Een paar dingen die je moet nakijken (maak eerst een Herstelpunt):
1. Start -> Uitvoeren -> services.msc
Kijk na of de service Windows Installer op opstarttype Handmatig staat én dat die draait onder de 'gebruiker' LocalSystem. Evt. draai je Dial-a-fix, vink je aan Fix Windows Installer en druk op Go.
Herinstalleer of repareer daarna je Office 2007
2. Werkt het na 1. nóg niet, probeer dan het draaien van de Windows Installer Cleanup om Office 2007 te verwijderen. Installeer Office 2007 daarna opnieuw én daarna de relevante Office 2007 updates.

(Natuurlijk kun je nog altijd ook eerst Works deïnstalleren. Gaat dat niet vlekkeloos, dan zou je Works Cleanup kunnen gebruiken (download de W2000 versie, en draai die onder Windows 2000 compatibility mode, lees goed de instructies)).

Succes,

Tijs.

Ja, eerst en vooral bedankt voor een zeer goede tip lijkt mij zo op het eerste zicht :thumb:

mijn examens zijn gedaan dus vanaf nu kan ik vanalles eens grondig gaan testen...
De services heb ik al gecheckt en daar staat het op handmatig en local service:thumb:

dan dial-a-fix dat programma kende ik al van 1 van je reacties op een ander topic, maar helaas is daarvoor nog geen versie voor vista beschikbaar :confused:

dan zal ik maar eens windows installer cleanup gaan proberen...
daarmee kan ik ook echt alle programma's gaan verwijderen heb ik gemerkt ;)
Ik zal dat dan eerst eens proberen dan met revo unistaller want dat had ik namelijk nog altijd niet uitgeprobeert...

dus eerst "windows installer cleanup" draaien, dan office 2007 nog eens installeren en dan direct de updates? want ik had precies ook wel de indruk dat het door de installatie van de windows updates voor office was misgelopen

Hoe kan ik het best ook de oude updates dan verwijderen van mijn vorige versie want nadat ik office heb gedeinstalleerd wilt dat raar genoeg niet meer lukken bij de automtische updates...

---
microsoft works...
Ik weet niet waarom jij daar nu ook iets verder blijft over zeggen :D(niet dat ik het erg vind hoor maar daarmee scheelt helemaal niets en kan ik gaan gebruiken als alternatief voor nu wanneer ik het nodig zou hebben.
verder, wanneer ik het opstarte zag ik toch ook even een OEM code dus ik heb daar dus ook al voor betaald met vista erop te zetten en dan vraag ik me af waarom ik de versie van 2000 erop zo zetten...
geeft dat conflicten misschien met office 2007?

Na draaien van Windows Installer Cleanup de volgende mappen handmatig verwijderen op je PC:
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12
C:\Program Files\Common Files\microsoft shared\OFFICE12

Hierna opnieuw installeren en updates ophalen.

Over Works moet je zelf maar weten wat je ermee doet. Ikzelf zou het niet laten staan (is sterk verouderde software), maar stel de beslissing om het te verwijderen maar uit totdat je helemaal geen opties meer hebt om te proberen m.b.t. je Office2007 problemen.

Tijs.

ok dat zal ik morgen eens gaan proberen als ik een beetje tijd vind :P

nee, ik heb die tijd nog niet gevonden :P

ik heb er ook nog aan zitten denken dat ik dat echt nog in orde moet zien te krijgen :S
bijna nieuw schoojaar enzo want ik ga ook al bena op vakantie en dan heb ik hiervoor ook geen tijd hé ;)
En momenteel zit ik nog met men vakantiejobke...

Ik heb dus de tip van dnties nog niet uitgeprobeerd maar als je nog andere ideeën hebt mag je er altijd mee afkomen hoor ;)

heb je sp 1 er al op staan en anders zet 2005 er op of 2003 wat is het nu :? :D

sp1 staat er al op...

2003 heb ik geen officiele versie van maar met een andere versie ging de installatie ook al niet verder...

van office 2005 heb ik nog niet gehoord :P

Dit is echt een wondermiddel (voor mij en voor m'n moeder :D)

Windows Installer CleanUp
http://support.microsoft.com/kb/290301/nl

Probeer hiermee je Office te verwijderen.
Als dat is gelukt installeer je Office weer opnieuw. Dit heeft bij mijn pc en die van m'n moeder geholpen!

Ook hier bedankt voor je antwoord :thumb:

maar deze tip heb ik ook al eens gehad door dnties bericht #24 alleen heb ik er nooit aan gedacht om dat te proberen en dus te testen.
Ook nooit echt veel zin gehad omdat het allemaal veel tijd in beslag neemt maar ik ben nu toch van plan om vista nog eens helemaal opnieuw te installeren en laat dan wel weten wat het geworden is maar ik vrees dat ik dat probleem met office 2007 nog ga krijgen dus ik hou deze tip nog in men achterhoofd ;)

ik heb het probleem nog altijd niet opgelost! :evil:
Ik heb nu zelfs weer een herinstallatie uitgevoerd maar nog steeds het zelfde probleem :evil:

I Hate it!!!
Het is nog altijd de home & student versie die erop staat (zelfs nu eens geactiveerd met een code) --> nog altijd hetzelfde probleem dat bij het opslaan of bij het bladeren van mappen met Office dat ik de melding krijg dat office niet meer werkt :confused:

ik wordt er hopeloos van :(
Het is precies of office 2007 niet met men systeem kan tesamen werken :shocked:

Dus heb je vista opnieuw erop gezet? of enkel office?
Want ik denk dat het probleem zich voordoet met je config file en die wordt niet verwijderd, bij een gwne uninstall, je kan een uninstall van office doen en dan de rest manueel verwijderen (ook uit de trash), dit zal je moeten zoeken in de map program files en daar de map msoffice of zoiets in die aard verwijderen en dan moet je Ccleaner of GU draaien om je pc goed op te kuisen en je reg te cleanen.
Dit is als je enkel office hebt verwijderd
Als je heel vista heb geherinstalleerd dan moet je bij je leverancier (;)) een nieuwe versie vragen want dan zal er een corrupte file opzitten, of erger op je vista, maar die zou er in principe uit worden gehaald door updates en SP's, dus ook eens een mailtje naar BILL sturen en je probleem aankaarten, mss is het een gekend probleem.

probleempje van de medehelpers http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=278628 geen 2007 maar wel office.

Ik hoop dat je het eindelijk opgelost krijgt :)

(ps:al aan linux begonnen??)

dus even voor de duidelijkheid...

Ik heb men vista helemaal opnieuw geinstalleerd omdat ik men probleem met de BITS-service ook al niet wegkreeg en niemand anders wist precies ook geen oplossing meer.

Mijn office pakket is dus eigenlijk ook voorgeinstalleerd als trail versie.
25keren mocht ik hem gebruiken.
Het ding is, ik had er al een bestand mee geopend maar nooit 1 opgeslagen juist nadat ik men herinstallatie had uitgevoerd van vista.
Ik weet dus niet of het eigenlijk al vanaf heb begin niet werkte of juist wel maar ik vrees ervoor :confused:
ik had ook een snelkoppeling bij de herinstallatie van vista om office voor 60 dagen te activeren via het internet.
Dat heb ik dan uiteindelijk gedaan maar ik weet ook niet of opslaan toen nog werkte of niet.

gisteren moest ik nog een taak maken.
Bij het opstarten van office kreeg ik wel direct de melding van het activeren van office(een andere die ik nog nooit had gehad, misschien was deze wel normaal)
als ik gewoon op doorgaan klikte had ik de modus "alleen maar lezen" --> was dus niet goed omdat ik zelf mijn taak moest schrijven.
Dan heb ik opnieuw opgestart en voor activeren gekozen en dan kon ik wel men eigen tekst schrijven maar dan weer bij het opslagen--> microsoft office werkt niet meer :evil:

Het begint me erg te irriteren!
Ik heb ook het topic gelezen waar je aan gelinkt had maar daar was het opgelost met herinstalleren.
Wat ik wel nog een kan proberen is helemaal verwijderen met windows clean up install of revounistaller maar deze zou in principe ook alles al direct uit het register moeten verwijderen...

Het verwijderen van office met dat programma heb ik nog niet geprobeerd maar ik heb er echt geen goede hoop op :confused:
Alle updates van de office pakketten zijn geinstalleerd zoals ook alle andere windows updates maar geen effect zoals vorige keer.

Ik zou wel microsoft willen contacteren maar volgens mij moet je echter wel betalen voor de hulp van microsoft :evil:

moest jij of iemand anders wel iets weten mag je het altijd zeggen.

(ps: ik heb nog geen zin en tijd gehad om linux te installeren...
wel is mijn dualboot vista - xp succesvol geslaagd maar dat had ik juist eens getest voor mij herinstallatie 2 weken geleden)

Hoi !

Gewoon de student-versie aanschaffen, al die rommelo waarmee je nu knoeit eraf gooien, register cleanen en dew student-versie installeren !

http://www.alternate.nl/html/produc...2/?tn=SOFTWARE&l1=Office&l2=Volledige+versies

@Sponzenbroekske: de link van jou is illegaal; gemeld aan de moderator.

Greetz,

Harry.

link illegaal en waarom is die dan illegaal? als je nu een nieuwe code aanschaft dan moet je die toch kunnen invoeren o fniet?

http://support.microsoft.com/kb/895456 deze dan beter?????????????????????????
Waarom illegaal en in welke wetgeving vinden we dat dan dat die illegaal is? De Nederlandse wetgeveing zegt dit dit illegaal is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi !

Tja.....

if you don’t want to uninstall or reinstall Microsoft Office 2007 again in many scenarios, such as you have just bought a retail version of Office 2007, or receive Office 2007 as a gift, or win MS Office 2007 as a prize, or just get your MSN product key for Office 2007, or having problem with activation process online or via phone, or unable to step-up or convert evaluation copy of Office 2007 to full-use version, or having problem with Office Genuine Advantage (OG) validation.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan