Guus,
zoals ik hierboven meldde heb ik een modemverbinding bij UPC. Nu bieden zij de mogelijkheid om een chello quickfix programma te installeren (programma kan niet worden gedownload, maar alleen geïnstalleerd vanaf hun homepage). Na de installatie van Windows98 probeer ik dit programma weer te installeren, maar krijg steeds de foutmelding:
Microsoft Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Heb al het volgende geprobeerd, maar niets hielp:
oplossing 1
1. Start Internet Explorer.
2. Open het menu Extra en klik op Internet-opties.
3. Open het tabblad Geavanceerd en schakel bij Surfen het selectievakje Foutopsporing in scripts uitschakelen in.
4. Klik op OK en start Windows opnieuw.
oplossing 2
Het volgende foutbericht wordt weergegeven in Windows Verkenner, Internet Explorer of MSN Explorer:
In Microsoft Internet Explorer is een fout opgetreden en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Oplossing
U kunt dit probleem oplossen door het bestand Pdm.dll bij te werken door de relevante upgrades te installeren die verderop in deze sectie worden besproken.
Als u Microsoft Visual Studio 6.0 gebruikt, voert u een upgrade uit naar Microsoft Visual Studio 6.0 Service Pack 3 (SP3) of hoger. Bezoek voor meer informatie de volgende Microsoft-website:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/downloads/updates/default.aspx
oplossing 3
Go for the registry editing----
click start then Run---type Regedit --hit ok
UNDER MY COMPUTER
CLICK ON THE PLUS SIGN NEXT TO ----EACH
+HKEY LOCAL MACHINE
+SOFTWARE
+MICROSOFT
+WINDOWS
+CURRENT VERSION
+EXPLORER
+BROWSER HELPER OBJECTS
DELETE ALL THE FOLDERS UNDER BROWSER HELPER OBJECTS
CLOSE REGISTRY EDITOR N RESTART THE SYSTEM
Denk je dat een andere versie van Internet Explorer misschien een oplossing is?