Service Pack 2 voor Windows XP verschijnt al in december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows XP SP2 al gekraakt
Bron: the Inquirer

Tweakzone.nl: Ook al heeft Microsoft service pack 2 voor Windows XP nog niet officieel uitgebracht, toch schijnen de anti-warez onderdelen in deze nieuwe service pack al gekraakt te zijn. Microsoft heeft aangegeven dat illigale gebruikers of gestolen of gekraakte activatie codes niet kunnen upgraden naar Service Pack 2. De release datum van SP2 staat ergens in augustus gepland.

Maar er wordt al op diverse fora op internet, en in de Beta community van Microsoft gesproken over het dat er al een key generator voor Service Pack 2 is, die alle beveiligings maatregelen van Microsoft ongedaan maakt.

Ondertussen is Microsoft al druk bezig om de software van Windows Update flink aan te passen. Er zijn de laatste weken al diverse updates geweest van hun Windows Update software zelf.

Laatst bewerkt:
Whahaha wat een mop :D :D

Nog geeneens uitgebracht en dan al gekraakt :8-0:

Geplaatst door gezina
Windows XP SP2 al gekraakt
Ondertussen is Microsoft al druk bezig om de software van Windows Update flink aan te passen. Er zijn de laatste weken al diverse updates geweest van hun Windows Update software zelf.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Groeten Oossie

Geplaatst door gezina
Maar er wordt al op diverse fora op internet, en in de Beta community van Microsoft gesproken over het dat er al een key generator voor Service Pack 2 is, die alle beveiligings maatregelen van Microsoft ongedaan maakt.

lol. jammer voor het bedrijf MS, maar hier kon je natuurlijk op wachten.
Ik ben benieuwd of het "o zo veilige TCPA" tegen de tijd dat longhorn uitkomt ook gekraakt zal worden.

Uiteindelijk valt alles te kraken helaas. Het zal wel langer duren, maar het blijft altijd mogelijk.

'The Inquierer'? Die komt toch ook altijd met nieuwtjes op tweakers.net? Hem/haar geloof ik niet altijd.:rolleyes:

Windows XP SP2 RTM in twee weken

Tweakers.net: Neowin.net komt met het bericht dat de eerstvolgende versie van Service Pack 2 voor Windows XP de finale versie zal zijn. In een nieuwsgroep werd gespeculeerd dat er mogelijk nog een tijdelijke versie van Windows Update V5 uit zou komen voor de finale versie. Dit bericht is door Mike Brannigan van Microsoft van de hand gewezen als "onwaar en onzorgvuldig". Hij voegde er aan toe dat de volgende publieke versie de laatste zal zijn. Betrouwbaar genoemde bronnen melden dat de laatste build eind volgende week of over twee weken binnen Microsoft zal verschijnen.

Nadat de build is vrijgegeven hebben de OEM's 90 dagen om computers te gaan leveren met SP2 geïnstalleerd; binnen deze 90 dagen is een cd met daarop de update meegeleverd voldoende. Microsoft gaat de promotie van SP2 groots aanpakken. De cd met daarop SP2 zal worden meegeleverd met tijdschriften en via bepaalde support outlets te verkrijgen zijn. Zo rond oktober zal de XP Reloaded-campagne van start gaan, een nieuwe advertentieronde voor alle consumentenversies van het besturingssysteem.

Langverwachte update voor XP bijna klaar
Maandag, 12 juli 2004 - Service Pack 2 voor Windows XP is al enkele malen uitgesteld, maar lijkt nu toch bijna klaar te zijn. Het gaat in ieder geval om een zware download.

Microsoft denkt zijn werk aan het service pack volgende maand af te ronden, zo zal Will Poole van Microsoft maandag verklaren op de Worldwide Partner Conference in Toronto. Kort daarna is de code klaar om verspreid te worden. Dat zal hoogstwaarschijnlijk in augustus het geval zijn.

De internetwereld zit al enige tijd op de belangrijke update voor Windows XP te wachten. Oorspronkelijk zou sp2 al in mei beschikbaar moeten zijn. Sindsdien is er een groot aantal veiligheidsproblemen met Internet Explorer aan het licht gekomen. Sp2 moet aan veel van deze problemen een einde maken.

Tegelijk wordt een aantal significante aanpassingen aan het besturingssysteem gedaan, zodat er feitelijk meer sprake is van een upgrade dan van een service pack. Microsoft besteedt hierbij vooral veel aandacht aan het beter beveiligen van mail, browser, geheugen en netwerken.

De eerste bèta kwam al in december op de markt. Inmiddels hebben honderdduizenden mensen de software getest. Volgens Microsoft zal het pakket, als het eenmaal beschikbaar is, een van de meest uitgebreide producten zijn uit de geschiedenis van het bedrijf.

De laatste testversie is 264 MB groot. De uiteindelijke versie zal naar verwachting iets kleiner zijn. Om ook inbelinternetters het pakket te kunnen laten downloaden, komt Microsoft tegelijk met een nieuwe versie van Windows Update. Hierin bestaat de optie om de grote download af te breken en later weer op te pikken.
Webwereld.nl

Ongeveer 11 uur met een 56K modem, onder ideale omstandigheden :D.

Of zo'n 10/12 minuten met mijn verbinding :).

Laatst bewerkt:
Eiglijk best misleidend, de naam "service pack"
Is het niet meer een noodzaak dan een service? :confused:

1 miljoen CDs met Windows XP Service Pack 2

Security.nl meldt: Om ervoor te zorgen dat ook mensen met een inbelverbinding straks zullen upgraden naar Windows XP Service Pack 2, heeft Microsoft besloten om de mega-update in Engeland via 1 miljoen CDs te zullen verspreiden. De update, die tussen de 80MB en 120MB groot zal zijn, kan gratis via het Internet besteld worden en zal ook via verschillende computermagazines verscheept worden. Naast allerlei security verbeteringen zal Service Pack 2 ook een nieuwe versie van de Windows Update tool bevatten. Windows Update 5.0 beschikt over de "Checkpoint Restart" feature, waardoor gebruikers een download kunnen hervatten als deze onderbroken is geweest. (Silicon)

Dus inbellen hoeft niet...:)

Als ik hem binnen een kwartier binnen kan hebben ga ik niet een maand wachten op zo'n CD. ik had de CD van SP1 aangevraagd, en dat duurde echt een maand voordat ie er was (stond er ook bij op de site, maar toch)

Ik ben echt benieuwd. Zoals het er uitziet nu gaat het heel wat worden :thumb:.

Ik wacht minstens 3 maanden met updaten. Heb mijn les wel geleerd met MS

Geplaatst door blacksheep
Ik wacht minstens 3 maanden met updaten. Heb mijn les wel geleerd met MS

Om heel eerlijk te zijn ben ik het wel met Blacksheep eens. Geef mij maar af en toe een patch (liever niet maar vooruit) en voor de rest hou ik zelf wel de instellingen/beveiliging in de gaten.

Service Pack Windows XP in augustus

Automatiseringsgids.nl: Den Haag, 10.00 uur - Microsoft zal definitief in augustus Service Pack 2 (SP2) voor Windows XP uitbrengen. Dat is twee maanden later dan oorspronkelijk de bedoeling was. Het pakket bevat een aantal uitbreidingen en correcties die onder meer de beveiliging en stabiliteit van het besturingssysteem moeten verbeteren. Dat heeft Microsoft gisteren bekendgemaakt.

Volgens Mike Nash, vice-president voor beveiliging bij Microsoft, was er meer tijd nodig dan voorzien om de stabiliteit van SP2 te garanderen. Ook kostte het testen van de compatibiliteit van de update met andere programmatuur meer tijd, aldus Nash tegenover persbureau Reuters. Hij voegde eraan toe dat Microsoft 'proactief' zal optreden om grote ondernemingen ertoe te bewegen het Service Pack te installeren.

Vanaf het najaar zal op nieuw verkochte pc's met Windows XP het tweede service pack standaard zijn geïnstalleerd. De update is daarnaast los verkrijgbaar op cd-rom en als download via de website van Microsoft. De versie voor Windows XP professional heeft een omvang van 92 megabyte, die voor de Home Edition van XP is met 70 MB iets compacter. (gke)

Ik koop gewoon XP SP2 in het najaar, lijkt mij een stuk eenvoudiger. Heb trouwens al hier en daar gelezen dat het ook september kan worden. Met een beetje 'mazzel' wordt het december, dan klopt de titel van dit topic ook beter...:D

Geplaatst door gezina
Service Pack Windows XP in augustus
Ik koop gewoon XP SP2 in het najaar, lijkt mij een stuk eenvoudiger. Heb trouwens al hier en daar gelezen dat het ook september kan worden. Met een beetje 'mazzel' wordt het december, dan klopt de titel van dit topic ook beter...:D

Ben je gek ofzo?:8-0: (sorry:o )
Waarom een extra windows kopen als je al een licentie hebt moeten dokken? Ik download gewoon net zoals ik bij SP1 gedaan heb een kant en klare nederlandse versie van internet, ik ga echt niet dubbel lopen spekken...

Geplaatst door @temptation

Ben je gek ofzo?:8-0: (sorry:o )
Waarom een extra windows kopen als je al een licentie hebt moeten dokken? Ik download gewoon net zoals ik bij SP1 gedaan heb een kant en klare nederlandse versie van internet, ik ga echt niet dubbel lopen spekken...

Ik DENK(/hoop) dat zij bedoelt dat ze het SP koopt bij een tijdschrift?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan