Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Waarom wil je vanaf rit 5 een ander werkblad? Dat is helemaal niet nodig. Het is nl. veel fraaier alle ritten in 1 Excelblad te plaatsen en bij afdrukken ervoor te zorgen dat na rit 4 een nieuw papieren blad wordt aangemaakt en afgedrukt. Zo heb ik het dan ook gemaakt en geloof me, dat is geen sinecure; dat doe je niet in een paar uur. Bekijk dus alles erg goed en druk het opgeslagen bestand af, zoals ik in blad5 schreef. En denk goed na voordat je ook maar iets verandert, toevoegt, of wijzigt. Want elke wijziging heeft onmiddellijk gevolgen voor de werking van het bestand en weergave van de gegevens.Is het mogelijk dat, wanneer er meer dan 4 ritten zijn op 1 dag, vanaf rit 5 op een ander blad word gekopieerd cq opgeslagen?
In mijn rittenstaatbestand heb ik 2 logo's van het bedrijf bovenin staan. (A1:I2) Ik heb ivm vertrouwelijke informatie die logo's weggehaald. Die moeten er weer inkomen. Nu dacht ik: als ik de datumcel in B:1 en de commandbutton verplaats naar beneden (bijv. B51) dan veranderd de macro ook natuurlijk. Ik heb in de macro de B:1 veranderd naar B:51 , maar daar red ik het niet mee want dan heb ik een fout met het opslaan van het bestand.En denk goed na voordat je ook maar iets verandert, toevoegt, of wijzigt. Want elke wijziging heeft onmiddellijk gevolgen voor de werking van het bestand en weergave van de gegevens.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.