Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
patrickt zei:In de bijlage ook een WK-poule.
Wilde eerst een nieuwe thread openen, maar vond het beter om hem hier te plaatsen.
Mvg P
Robmetz zei:Is dit een nieuwe poule..........
patrickt zei:Dit betreft idd een andere pouleschema.
Ik vind hem perfect werken.
Cool zei:Hoi Eric,
Wedstrijd 41 en 62 geven niet de goede voorspellingen weer in de poule.
Komt hier nog een fix van?? Ik hoop van wel want we zitten natuurlijk al midden in de WK....;-)
rveld zei:Er zit/zat dus een fout in het formulier én in de poule. Het foute formulier geeft daarom problemen bij wedstrijd 59. Het is dus niet doenlijk om oude ingevulde formulieren allemaal aan te passen. Ik heb wel een aangepast pouleformulier. Het makkelijkste is dus om handmatig wedstrijd 59 aan te passen. Dit kan door de beveiliging van het werkbald op te heffen (code:1107972). Verder werkt het allemaal prima afgzien van de onschulidige foutmeldingen vanwege het gebruik in Office XP.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.