• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

WK poule 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals wij hebben kunnen zien, heeft het bestand de wedstr 59 goed overgenomen en zitter er bij ons geen fouten in.

er zijn bij mij nog drie problemen.

1. wedstrijd 59 of ben ik degene die er last van heeft?
2. wedstrijd 62 niet de goede voorspellingen.
3. de ranglijst hier staan niet alle namen in (ik mis er van de 16 deelnemers er twee.

Wie heeft er de oplossing voor 1 van deze.

In de bijlage ook een WK-poule.
Wilde eerst een nieuwe thread openen, maar vond het beter om hem hier te plaatsen.

Mvg P

Bijlagen

Klopt de bovenstaande problemen heb ik ook. We hadden verkeerd gekeken. Ook wedstrijd 41 neemt de uitslag nie goed over.

Patrick,

Zou je de Wk poule ook met een andere bestandsnaam online kunnen zetten. krijg het nl niet voor elkaar om rar bestanden te openen

patrickt zei:
In de bijlage ook een WK-poule.
Wilde eerst een nieuwe thread openen, maar vond het beter om hem hier te plaatsen.

Mvg P

Is dit een nieuwe poule..........

Wedstrijd 59

Ik heb ook een probleem bij Wedstrijd 59, bij meerdere mensen vult de poule automatisch Polen vs. Polen in of Ivoorkust vs. Polen terwijl de mensen bijvoorbeeld Engeland vs. Nederland hebben voorspeld. Wat moet/kan ik doen?
Ik hoor het graag.... Groet!:confused: :(

Huh?!

Ik heb ook een probleem bij Wedstrijd 59, bij meerdere mensen vult de poule automatisch Polen vs. Polen in of Ivoorkust vs. Polen terwijl de mensen bijvoorbeeld Engeland vs. Nederland hebben voorspeld. Wat moet/kan ik doen?
Ik hoor het graag.... Groet!

Formule

5 Punten voor het goed voorspellen van winst/ verlies/ gelijkspel.
2 Punten per goed voorspellen aantal doelpunten van een thuis- of uitploeg.
U heeft bij een wedstrijd als uitslag 3-2 ingevuld en de wedstrijd eindigt in 2-1. Dan heeft u goed aangegeven dat de eerstgenoemde ploeg zou winnen. U verdient dan 5 punten. Het aantal gescoorde doelpunten is hierbij niet van belang.

Vervolgens kunt u 2 punten krijgen voor elk goed voorspelde aantal gescoorde doelpunten in de uitslag. Dit kan dus ook het geval zijn als u de toto-uitslag niet goed heeft. Op deze manier zijn er totaal per wedstrijd 9 punten te behalen.

Wat is de formule voor deze telling?

Gr

Leo Dietvorst

Wedstrijd 41 en 62 geven niet de goede voorspellingen weer in de poule

Hoi Eric,

Wedstrijd 41 en 62 geven niet de goede voorspellingen weer in de poule.

Komt hier nog een fix van?? Ik hoop van wel want we zitten natuurlijk al midden in de WK....;-)

Cool zei:
Hoi Eric,

Wedstrijd 41 en 62 geven niet de goede voorspellingen weer in de poule.

Komt hier nog een fix van?? Ik hoop van wel want we zitten natuurlijk al midden in de WK....;-)

Is al een fix van... Zie pagina 2 van deze vraag! Gewoon beveiliging weghalen + code invullen! Dan handmatig de scores aanpassen!

Pas op!! Volgens ons werkt dit niet goed. Wij vullen hem gewoon in en rekenen acheteraf de scores nog na. Tot nu toe werkt de poule perfect!!

Wedstrijd 59 . . .

Hallo gebruikers,

Bij mij worden ook de landen van wedstrijd 59 NIET goed ingevuld.

Kan ik dit nu wel of niet handmatig aanpassen? En hoe dan exact?
Heeft dit gevolgen voor de opvolgende wedstrijden? Ik lees nl. verschillende antwoorden in dit forum.

Graag antwoord van iemand, het liefst Eric zelf natuurlijk :confused:

Laatst bewerkt:
tot nu toe werkt het inderdaad perfect

complimenten voor de maker.

Kan je straks als je de beveiliging eraf haalt en je vult
zelf in de cel het aantal punten in bijv. bij wedstrijd 59 en 41
rekent die dit dan goed door??

Wedstrijd 59

Hoe heb je dit exact gedaan? Gewoon de landnaam intypen en de scores bijwerken?
Of moet ik code velden copieren? (ik hoop van niet, want zo goed ben ik nou ook weer niet in excel :( )

Ik vind het wel jammer dat Eric niet meer reageert!! :confused:

Cool :cool:

rveld zei:
Er zit/zat dus een fout in het formulier én in de poule. Het foute formulier geeft daarom problemen bij wedstrijd 59. Het is dus niet doenlijk om oude ingevulde formulieren allemaal aan te passen. Ik heb wel een aangepast pouleformulier. Het makkelijkste is dus om handmatig wedstrijd 59 aan te passen. Dit kan door de beveiliging van het werkbald op te heffen (code:1107972). Verder werkt het allemaal prima afgzien van de onschulidige foutmeldingen vanwege het gebruik in Office XP.

Wat zou er dan veranderd moeten worden bij wedstrijd 59!

Aanpassen formule of zo? :o :o :o :o :o

Groetjes,

Fred

Wedstrijd 59 . . .

Hallo allemaal,

Ik ben toch maar eens in het document en de formules gedoken en ontdekte dat er bij "wedstrijd 59" een foute vermelding in de celverwijzing staat. Eric heeft een herstelveld FJ aangemaakt (in kolom Y), maar de gegevens in kolom FJ staan al goed. Alleen het "rijnummer" staat bij de meeste velden niet goed! De formule waar het om gaat staat in de "Deelnemerslijst"; wedstrijden "49-64"; onder kolom EQ.

Deze cellen kun je in beeld krijgen door in het codeveld "S4" van werkblad "Groepsindeling" de code "1107972" in te vullen.

! Pas op: Je hebt nu het recht om alles aan te passen. Als je iets fout doet zal het programma vermoedenlijk niet meer goed werken !

In de kolom EQ staat bijv.: de volgende formule =ALS($G30=0;" ";Deelnemerslijst!Y7)

verander de "Y7" in FJ7; FJ8; FJ9 enz. enz. (Let wel even op, want om de tien (10) deelnemers slaat hij een regelnummer over!!)

Je mag ook de "Y" laten staan als je wilt, omdat Eric een "herstel FJ" kolom heeft aangemaakt, dus die doet het ook wel.

Ik heb me hier mee kunnen redden, ik hoop diegene die het (ook) nog niet hebben kunnen oplossen ook!!

Groetjes Cool :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan