Nieuwe onderdelen aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's erg netjes gedaan door Azerty, als enige van Nederland de Q9450 op voorraad. Nou is het afwachten hoe groot die voorraad is...:)

zeker , ja er staat 22 april voldoende op vooraad dus TS moet snel zijn want iedereen wil wel zo'n vlammende processor

Heren, bedankt dat jullie nog aan mij hebben gedacht met deze processor!!

Heb 'm meteen besteld, want heb net zo lang gewacht tot deze cpu beschikbaar was!

Echt super dat die nu (hopelijk) in m'n bezit komt!!!

Wat wil trouwens OEM zeggen?

Dank jullie wel :thumb:

Laatst bewerkt:
Weet iemand wanneer het geheugen uitkomt wat mij is aanbevolen, het staat overal als pre-order.

Het gaat om: Corsair 2x2GB DDR2 PC8500 CL5.0 DHX Dominator

ik zou het niet weten maar mail eens naar een online winkel of bel
en kijk ook eens op de Crosair site/....

Heren

Heb nog een vraag over het intern geheugen, want heb contact gehad met Azerty en ze weten nog niet wanneer de Dominator leverbaar is.

Nu heb ik gezocht naar alternatieven en kom uit op:

Corsair TWIN2X4096-6400C5 € 73,45

OCZ OCZ2RPR800C44GK € 87,39

OCZ OCZ2RPX10004GK € 97,68

Welke zouden jullie kiezen voor goede prestatie's?

Bedankt ALWEER :o

De laatst is het snelst , je hebt ze al op volgorde

ik zou dus voor de laatste gaan

De laatst is het snelst , je hebt ze al op volgorde

ik zou dus voor de laatste gaan

Dank je wel BluRay!

Voor de zekerheid heb ik het even gevraagd!!

De bestelling is geplaatst.........eindelijk!!! :D

Dank je wel BluRay!

Voor de zekerheid heb ik het even gevraagd!!

De bestelling is geplaatst.........eindelijk!!! :D

oke , wat is je systeem confugiratie nu ?
Met alles erop en eraan (ben benieuwd)

oke , wat is je systeem confugiratie nu ?
Met alles erop en eraan (ben benieuwd)

Het is geworden:

Asus P5E
Intel Core 2 Quad Q9450 (OEM, weet niet waar dat voor staat)
Scythe Mugen “Infinity"
OCZ OCZ2RPX10004GK
Sapphire Radeon HD3870X2
Samsung SpinPoint F1 750GB

Alleen de voeding heb ik nog niet besteld. De 850W voeding van Cooler Master is nog niet leverbaar. Zoek dus nog een voeding die ook modular is en waar (voor als het nodig is) een 2e HD3870X2 op aan te sluiten is.

Zijn onderstaande goede vervangers?

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=8775

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=45711&GROEP_ID=52&TAB=specificaties

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/52/65996/zm850-hp.html

Die Termaltake spreekt mij wel aan, maar weet niet of die 2 graka's trekt.

Maar dacht dat het wel een systeem was wat de eerste jaren mee kan komen!?

ok mooi systeem .
ik zou zelf voor die 2e gaan.

o oke na dan die 1ste alleen ik weet niet of die het Trekt

Op de Sapphire site staat:

'550 Watt or greater power supply with two 2x3-pin PCIe® power connectors required (750 Watt and four 6-pin connectors for dual ATI CrossFireX™)'

De Cooler Master 850W Modular is er over 2 weken staat op de site van Azerty, maar heb nu een voeding van 360W, dus die trekt de nieuwe hardeware nooit.

Die Thermaltake Toughpower is een prima reeks voedingen, scoren goed in verschillende tests. En 750 watt is genoeg voor 2 x de HD3870 X2 in Crossfire X. :)
Liever Thermaltake dan OCZ of Corsair.

Die Thermaltake Toughpower is een prima reeks voedingen, scoren goed in verschillende tests. En 750 watt is genoeg voor 2 x de HD3870 X2 in Crossfire X. :)
Liever Thermaltake dan OCZ of Corsair.

En het scheelt ook nog in de prijs :p

Ga de reviews ervan is lezen en dan die maar bestellen. Kan niet 2 weken wachten op een voeding, aangezien de andere spullen volgende week opgehaald kunnen worden, hoop ik!!

De Thermaltake Toughpower 750W, heeft 3 PCI-Express connectors. Dit is geen probleem, want bij de HD3870 X2 krijg je een omzetkabeltje van 2 x molex naar 1 x een 6-pin PCI-Express connector meegeleverd. Dat je het even weet. :)

De Thermaltake Toughpower 750W, heeft 3 PCI-Express connectors. Dit is geen probleem, want bij de HD3870 X2 krijg je een omzetkabeltje van 2 x molex naar 1 x een 6-pin PCI-Express connector meegeleverd. Dat je het even weet. :)

Tnx voor het doorgeven.

Het zal toch een hoop gepruts worden om alles in de kast te krijgen. Moet ook nog 2 fans hebben voor achter in de behuizing om de warmte eruit te blazen en 1 fan voorin om lucht in de kast te blazen. Maar verrassend genoeg zag ik dat daar keus genoeg in is, hahaha!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan