Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef even de link waar je over spreekt.Ik heb ook al op de link gekeken waar je naar toe verwijst en gedaan wat daar aangeven wordt. Maar helaas verder geen verandering.
Aan de rechterkant van elke post staat een nummer en onderaan de pagina de pagina nummers.Stom van me maar kan ook je bericht nr. 17 waar je naar toe verwijst nergens vinden..
Als ik weet welke link je bedoeld,kan ik daar verder over nadenken.Hoop dat jij me uit kunt leggen wat ik verder moet doen?
Beschik je over een originele XP installatie cd,of is het een z.g.n. "recovery cd"?Wacht rustig af of er nog een optie is om te proberen en zo niet dan zal ik XP er opnieuw op moeten zetten denk ik.
Ik weet niet wat er verkeerd gaat,maar normaal gesproken kun je niet bij "Na de vraag voor het administrator wachtwoord krijg ik : C;\windows>" terecht komen als je een installatie doet,of zoals in dit geval een "Repair" installatie.Na de vraag voor het administrator wachtwoord krijg ik : C;\windows>
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.