csshunter
Meubilair
- Lid geworden
- 4 aug 2009
Hoi Joop van de Hoop,
Met voorzichtige angst opende ik de mail van helpmij om je jongste ervaringen te bezichtigen...

Rederij Dreamweaver lijkt ons met een lekke schuit de woelige wateren te hebben ingestuurd. :shocked:
(nou tikte ik toch per ongeluk spontaan Dramweaver)
Als het verder niet binnen afzienbare tijd gaat lukken *), nemen we de reddingsboot: gewoon zonder een dwt.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
*) Eventuele herinstallatie van DW zou ik niet doen, je weet niet wat je dan allemaal overhoop haalt en misschien nooit meer terug kan krijgen! Daar heb ik wel droeve verhalen op internet over zien rondzwerven...
Met voorzichtige angst opende ik de mail van helpmij om je jongste ervaringen te bezichtigen...
... en een zucht van verlichting: Ik Heb Het Niet Gedaan! :dwat blijkt? geen bewerkbare gebieden :evil:

Rederij Dreamweaver lijkt ons met een lekke schuit de woelige wateren te hebben ingestuurd. :shocked:
(nou tikte ik toch per ongeluk spontaan Dramweaver)
Als het verder niet binnen afzienbare tijd gaat lukken *), nemen we de reddingsboot: gewoon zonder een dwt.

- Er zijn immers maar twee typen pagina's: de gewone pagina's en de team-pagina's.
- Als je van elke soort een voorbeeldpagina hebt, hoeft die alleen maar gekopieerd en aangepast te worden om een nieuwe pagina te maken.
- Met een klein memo'tje voor jezelf van wat er dan nog extra in de broncode aangepast moet worden (niet veel) ben je dan gered.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
*) Eventuele herinstallatie van DW zou ik niet doen, je weet niet wat je dan allemaal overhoop haalt en misschien nooit meer terug kan krijgen! Daar heb ik wel droeve verhalen op internet over zien rondzwerven...