Nieuw game PC budget: 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, het lijkt mij ook overbodig om dat te gebruiken.
Alleen voor games gaat dat ding niet warmer dan normaal toch?

zolang de airflow goed is in je kast is er geen probleem en die is goed zat
koop dat ding nou maar je topic word onnodig lang:confused:

nog 3 pagina's en je zit al op 10 xd

Btw aymar is je budget nu niet hoger ?
Het is al een tijdje dat we je een pc hebben samengesteld

Msi009, nee, en als ik het hoger doe komt er nooit een einde :S

Nog een paar dingetjes

*ik ben van plan om hem zelf te assembleren (eerste keer) wat moet ik extra weten?

**is het mogelijk om erop: windows 7 en macintosh te zetten?

***aankoopdata rond: april/mei i.v.m. Vakantie -- extra info :P

als je je pc inelkaar wilt zetten voor de eerste x denk ik niet dat je zo via het forum die hulp kan krijgen die je dan nodig hebt .
Dat moet je via de chat functie doen of skype ofzo want anders kan t wel een paar uur duren hier tot jij je vraag stelt en weer antwoord krijgt en het dan niet snapt en weer enz enz.. .

Tips ga je natuurlijk wel krijgen hier :P
Je kan windows 7 instaleren en dan een mac theme als je dat mooit vindt

Kijk, dingen die ik vooraf moet weten, zoals: je vingers afgronden, dat zachter, dat harder, de cpu op die kant.
Als iemand die bij deze samenstelling betrokken is mij tijdens de assemblatie in de chat wil assenstiren zal ik dat erg op prijs stellen :)

En over die windows 7 en macintosh, ik wil geen mac theme, een echte besturingssysteem zoals: hackintosh

Het enige waar ik meezit is: bij welke geheugenbankje een geheugen moet, dus als iemand via forumchat wilt helpen zou ik dat erg fijn vinden :)
En over die hackintosh, ik zou graag leopard 10 X willen, en windows7. (meestal kun je kiezen als je de computer start of je bijv. Linux, windows wilt starten. Kan dat ook met dit? Zoja, is dat mogelijk met mijn set?

ik weet niet of het mogelijk is maar het is illegaal en macintosh is gemaakt voor macintosh computers en werkt dus minder goed op windows pc's. dus erg snel zal het waarschijnlijk niet werken.

Laat die hackintosh dan maar :P
Zelf ken ik een vriend die erg veel van computerbouw weet, en die wilt mij mischien helpen met assembleren dus dat komt wel goed :)

Hallootjjesss na een lange tijd,
Het spijt me zeer dat ik de computer NOG steeds niet heb besteld, dit is wegens vakanties, nu kan ik het maar heel kort houden omdat ik nu ook op valantie ben.
Mijn planning zou zijn om na de meivakantie de computer direct te bestellen, dat is ook mogelijk en zal ik zeker doen, alleen ik maak me een beetje zorgen om de nieuwe chip van intel (ivy gebeuren).
Ik heb namelijk gehoord dat die chip veel sneller is en betere qualiteiten heeft qua gaming, dus is het nog verstandig om dit setje te nemen? Ik neem aan dat er weinig veranderd is en het meerendeel blijft staan zoals het nu is, alleen de nieuwe prijzen van de 3de generatie chip zijn erg close met die van nu, en als het sneller is wil ik er best nog 1/3 tientjes extra voor betalen.
Moet ik het setje dan zo houden of toch die ivy bridge gebruiken? Nogmaals mijn doel is om er 2/3 jaar zonder upgrade verder te gamen.

Zoja is het dan mogelijk om gelijk een samenstelling ermee te maken wat erg in de buurt komt van deze prijs?
Ook heb ik gehoord dat de chip nog niet uit is maar bijna uit komt, dat maakt mij weinig uit.

Het duurt ong. Een week om weer te reageren, excuses voor het ongemak.

P.S. Het spijt me zeer dat ik het setje nog niet besteld heb, maar de aankoopdatum staat vast en dat is 1/2 weken na de vakantie, geassembleerd en getest :).

Bedankt!

kom over een week dan maar weer terug met de vraag heeft weinig zin om nu iets samen te gaan stellen zonder dat je wat gaat kopen
scheelt ons ook veel onnodig werk

DUBBEL post
kan em op de een of andere manier niet verwijderen ook al vink ik verwijder bericht aan....

Laatst bewerkt:
Niks kopen? Het is wel zeker dat ik het ga kopen, en als jij GEEN zin hebt om alleen een processor en een moederboord aan te passen, dan vraag ik het wel aan een ander.
Ik begrijp dat je me door die reden niet wilt helpen, maar als ik de tijd niet heb om het te assembleren?? Na de vakantie heb ik genoeg tijd ervoor en ga ik m zo snel mogelijk bestellen.
Nogmaals, ik ben erg blij met de samenstelling, alleen een vriend van me zegt dat ik ivy moet kopen omdat het de toekomst is qua gaming.

Groet, aymar (vakantie spanje, niet bereikbaar tot morgen)

niet persoonlijk bedoelt hoor
probleem is alleen dat de prijzen zeer snel veranderen waardoor je een week later een totaal ander systeem voorgeschoteld krijgt
dus heeft het geen zin om iets samen te stellen totdat je het ook daad werkelijk gaat bestellen
dat scheelt ons ook onnodig veel werk en topic lengte

Dus je bedoelt eigenlijk: 'wanneer ik het kan/wil bestellen kunnen we nog iets aanpassen?'. Maar nog even snel een vraag: is het de moeite waard om een paar tientjes extra te betalen voor die ivy?

ik weet eerlijk gezecht niet eens meer wat je systeem was/is
maar als dit een i5 2500 had dan heeft het niet echt veel zin bij gaming is de videokaart meer van bellang
je zou die paar tientjes beter in de videokaart kunnen stoppen

Door aanvraag van een MOD ga ik hier even verder met OOK die andere topic, vergeleken met deze samenstelling en die akoya, welke is dan beter qua gaming en multimedia? Als die akoya beter is koop ik seker weten deze week, als de samenstelling beter is ga ik het volgende week kopen.

Vergeleken met gaming, zoals: bf3/mw3/gta en dat soort SH!T, xD.

Samenstelling deze topic vs Medion Akoya P5372 E, te koop bij mediamarkt zoetermeer

Kijk hier es naar :

CoolerMaster USP 100 0 Watt / zwart-rood 58,16
Asus 1155 P8H61 USB3 (rev.3) S/GBL/DDR3/USB3/ATX 85,44
6850 AMD Asus EAH6850 DirectCU 2x DVI/HDMI/GDDR5 1024M 141,60
CoolerMaster GX Lite 700W ATX 69,66
1155 Intel Core i5 2500K 95W 3,30GHz / BOX 213,26
8192MB DDR3/1333 Kingston CL9 KIT / 2x 4GB 46,66
1,0TB Seagate ST31000524AS SATA/32MB/7200rpm 92,12
Samsung SH222BB 22x SATA / bulk / zwart 16,03

722,95

Wat is je budget nu ?
Deze topic is al zoo oud .. je zal vast wel 2000 euro hebben gespaard tot nu neem ik aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan