Trojan Horse
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 apr 2008
De testresultaten van bijvoorbeeld Kaspersky of Eset zijn gewoonweg beter.
trend micro detecteert meer virussen dan kaspersky en eset. kaspersky mag van mij beetje onder in de lijst.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De testresultaten van bijvoorbeeld Kaspersky of Eset zijn gewoonweg beter.
trend micro detecteert meer virussen dan kaspersky en eset. kaspersky mag van mij beetje onder in de lijst.
Een goede en onafhankelijk bron alsjeblieft?
mijn eigen test. het blokeerde gewoon internet explorer en die irritante training mode is pas echt zo hatelijk.
Sorry hoor, maar als je beweert dat Trend Micro beter is en je baseert dat op je eigen min-testjes, dan kom je bij mij zeker niet geloofwaardig is. Denk je het beter weten dan tests die honderdduizenden stuks malware op de programma's afvuren?
Kijk ook eens hoe diep een AV scanner scant met bv installatie pakketten of andere samengestelde bestanden.
Zie je dat er maar één bestand is gescand of wordt alles binnen in ook gescand.
Kaspersky bv pakt alles uit en scant alles.
trend micro scant gewoon alle soorten archieven.
Dus geen goede scanner. :shocked:
Idd, en een ander nadeel, je kunt niet zelf bepalen welke onderdelen je wilt installeren.
Geen optie om de gebruiker te vragen welke actie moet worden ondernomen bij een verdacht bestand, en zo kan ik nog wel even doorgaan.![]()
Kijk ook eens hoe diep een AV scanner scant met bv installatie pakketten of andere samengestelde bestanden.
Zie je dat er maar één bestand is gescand of wordt alles binnen in ook gescand.
Kaspersky bv pakt alles uit en scant alles.
Klopt dus helemaal niets van, hij scant het bestand wel maar niet de bestanden in de exe file.
Ik heb verschillende samengestelde exe files gescand.
Dus geen goede scanner. :shocked:
Inderdaad, en daarnaast komen er voor Kaspersky vaker updates uit.
Idd, en een ander nadeel, je kunt niet zelf bepalen welke onderdelen je wilt installeren.
Geen optie om de gebruiker te vragen welke actie moet worden ondernomen bij een verdacht bestand, en zo kan ik nog wel even doorgaan.![]()
Tis een beetje als Norton, McAfee, enz. het programma bepaalt wat er gaat gebeuren.
En ik bepaal dat liever zelf.
En Kaspersky geeft al die mogelijkheden.
Van mij hoef je niets uit te proberen, als jij gelukkig bent met TM, prima.
Maar om het de beste te noemen blijkt nergens uit, niet meer dan standaard.
Kijk hier maar eens.
opmaak van zinnen wordt er bedoeld.
je geeft van die berichten waar niemand iets mee kan.
en dan je laatste zin 9 van de 10 als je die zien goed leest is het 10 van 10 die jou niet geloven.
maar daar gaat het verder niet over....
en we hebben het hier over TS inplaatst van "gast"
nee we weten niet welk systeem TS heeft maar Nod Norman od Kaspersky zijn goede en lichte scanners.
ik kijk nu naar test van 22 januari 2008 en daar blijkt dat trend micro meer bedreigingen pakt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.